26 Şub 2015

gizligizli.com

Merhabalar…Benim gibi internet sitelerinde dolaşıp hediye çeklerini takip edenler var mıdır bilmiyorum.


Öğrencilik yıllarımda başlamıştım böyle internet gezintilerine ve o zamanlar çok işime yaramıştı. Şu sıralarda da takibimde olan birkaç site var bunlardan biri olan gizligizli.com sitesinden bahsetmek istiyorum sizlere.

Siteye üye olduktan sonra ara ara kontrol ederek şehrinizde bulunan aktif kampanyalar oldukça başvuru yapıyorsunuz. 1,2 haftaya olumlu ya da olumsuz dönüşü, belirttiğiniz e-posta adresine mail yoluyla mutlaka yapıyorlar.Dönüş olumluysa siz de artık bir Gizli Müşterisiniz. Kazandığınız hediye çekini 1 ay içerisinde başvuru yaparken belirttiğiniz mağazada kullanmak zorundasınız ve siteye giriş yapıp değerlendirme formunu doldurmalısınız. 1 ay içinde bu işlemi yapamayanlar bir daha kampanyalara katılamıyor. Sitede rayting sistemi işlemekte. Yani kampanyalara katıldıkça ve değerlendirme formlarını yorumlarınızla doldurdukça diğer kampanyalara seçilme şansınız artıyor. Hele gittiğiniz ya da aldığınız ürünün fişinin resmini de formu doldururken eklerseniz raytinginizi artırmış oluyorsunuz. 



Ben  neredeyse  1 yıldır  bu site üzerinden kampanyalara katılıyorum ve özellikle cinemaximum  kampanyası ile çok sinemaya gittim. Hem bedava alışveriş hem firmanın kendini iyileştirmesine yardım. Bütün ihtiyacınız olan iyi bir hafızayla size yapılan hizmet konusunda tedbirli inceleme yeteneğidir.

Eskiden daha fazla kampanya oluyordu sitede. Şu sıralar azalsa da Gloria Jeans Coffie ve ya cinemaximum kampanyaları haftasonumu doldurmam da çok yardımcı oluyor bana.

Siteyle ilgili sormak istediğiniz bir şey olursa seve seve yardımcı olurum..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder