28 Mar 2015

DERMOKİL KİL ETKİLİ TEMİZLEYİCİ MASKE

Kadınlar Günü'nde aldığım bu maskeyi anca deneme fırsatı bulabildim ve sizinle de paylaşmak istedim. Özellikle değil ama yaşım ve karma cildime uygun olan bir maske arayışında görüp aldığım bir maske bu. Üzerinde de 25+ diye yazıyor o yüzden yaşı biraz daha küçük arkadaşlar bence dikkat etmeli bu tür uyarılara. Cildimizin yapısına uygun olamayan ürünler kullanmayalım.



Gelelim kullanım deneyimime.
1) Maskenin dokusu pütürlü değil rahatça sürülebiliyor. Tabiki dudak çevresi ve göz çevresine sürmüyoruz.
2) Çok hafif bir kokusu var burnu hassas olanlar alabilir kokuyu ama herkesin alacağını sanmıyorum.
3) Bekleme süresinin sonuna geldiğimde yüzümde hafif bir gerilme hissettim ama diğer maskeler kadar değil
4) İş yıkamaya geldiğinde kolay kolay çıkmıyor. Siz de fark edecekseniz ama çıktı diye suyu kapatmayın hala yüzünüzde ince bir tabaka kaldığını göreceksiniz.
5)Yıkama bittikten sonra yüzümü kuru değil yumuşak ve yeterince nemli hissettim ve bu hoşuma gitti.

Üzerinde haftada 2 kere kullanabilirsiniz yazıyor. Ben henüz ilk kez kullandım ilk deneyime göre memnun kaldım. Umarım sonradan sivilce yapmaz. Öyle bir şey olursa buradan paylaşacağım. 

Siz kullandıysanız deneyiminizi duymak isterim ... 

NOT: Bugün maskeyi kullanmamın 3. günü ve yüzümü hala nemli hissediyorum, sivilce de çıkarmadı. Kesinlikle tekrar tekrar alacağım bir maske oldu kendisi.

3 yorum:

  1. Tek kullanımlık maskeleri oldum olası sevmişimdir.dermokilin yaş olayına dikkat etmesi hoşuma gitti.hiç kullanmadım bu maskeyi ama dermokilin küçük tüpte olan maskesi benim yüzümde kuruluk yaptı yağlı cilt özellikte olanı almama rağmen.bunada bir şans verebilirimm.

    YanıtlaSil
  2. harika bir dengeleyici diyebilirim bu arada takipçinizim bende beklerim

    YanıtlaSil
  3. Dermokil maskelerini ben de severek kullanıyorum. Blogunu yeni keşfettim. Ben de seni blogumda görmekten mutluluk duyarım.

    YanıtlaSil