14 Mar 2015

DİZİ YORUMCUSU

Evet bir de şu konuyu tartışalım.  Şu an babaannem biz de ve zorla Güllerin Savaşı dizisini açtırdı.

Açtırdı ama izlemekle kalmayıp, oyunculara komutlar veriyor.  Ne yazık ki oyuncular onu duymamakta ısrarlı :)

Benim gördüğüm bütün yaşlılar televizyona müdahale etmeyi seviyor; ama ben şikayetçi değilim bu konudan, hoşuma gidiyor hatta babaannemin bu halleri. Şunu da söylemeden edemeyeceğim benim babaannem çok iyi bir futbol izleyicisidir. Maç olduğunda asla kanalı değiştirmenizi istemez. Hele ki Türk Milli Takımı'nın maçıysa herkesten fazla tezahürat yapar, herkesten fazla futbolculara yön vermeye çalışır.  Haliyle takım yenilse de pekte yüzümüz asılmaz bizim..Rahmetli dedem de ajansları izleyip yön vermeye çalışırdı :)

Var mı sizin de böyle televizyona müdahale etmeye çalışan yakınlarınız? Hoşunuza gidiyor mu bu durum yoksa sessiz izlemeyi mi tercih edersiniz ?

6 yorum:

  1. Olmaz mııı teyzeem ve halam ipi göğüslemek için yarışırlar:D ben onları dinlemekten dizimi izleyemem mesela ve hep susta bi ne diyorlar duyalım der üste çıkmayaçalışırım.yaşlandıkça sıkıldıkça tvye sarıp ben de onlar gibi olmaktan korkuyorum açıkcası.onlar bize gele gide banada bulaştırıyorlar bu tv karşısında konuşan kişiler virüs gibi yayılıyor :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşlıların genel özelliği sanırım:)

      Sil
  2. Sonuçta tecavüzcü Coşkun'u insanlar cidden sapık sandığı için çocuğunun gittiği okulun veli toplantılarına katılamadığı bir ülkede yaşıyoruz. Gerçeklik algısı özellikle ninelerimizin bazen annelerimizin neslinde konu televizyon olunca kopuyor. İzlerken yaşıyorlar. Trajikomik ama aslında hoş bir şey bir yerde.

    Ben de bloguma beklerim bu arada
    http://kanvekuller.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Trajikomik olduğu doğru. Hayatta izlemem dediğim dizileri bile sırf onlar yorum yapacak diye açıp izliyoruz işte.

      Sil
  3. Genelde kitap okuyorum onlar izlerken arada da kitabın arkasından bakıp gülüyorum. Bazen ben de katılıyorum. Hoş benim asıl huyum artık ezberlediğim için sonunu gayet de tahmin edebildiğim şeylerin sonunu söyleyip çoğunlukla da bilmek. Ama arada güzel yapımlar da çıkmıyor değil Türk dizilerinde.

    YanıtlaSil