8 Mar 2015

Enerjin uzaya çıksın!


Hiç ummadığım bir anda kazandım bu hediye metroları.



Dediğim gibi aslında hiç beklemiyordum böyle birşeyi. Twitter'ın sıkı kullanıcısıyımdır. Ülker metro adlı kullanıcının açtığı bir tag olan #uzayamesajım başlığına ben de aşağıdaki gibi bir tweet attım.



Bu tweette ben evrene gönderdiğimiz mesajlardan bahsetmiştim aslında, hani evrene mesajı göndeririz ama gerçekleştiğini pek göremeyiz işte onu anlatmıştım ama ülker metro yanlış anladı beni  canı sağolsun :)

Her ne kadar beni yanlış anlasada bir kaç gün sonra benim için attığı bu tweetle gönlümü almış oldu. 
Ne kadar enerjiyle doldum bilmiyorum ama buradan teşekkürlerimi bir borç bilirim :)


6 yorum:

  1. Afiyetle ye :) biri benim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi ki neden olmasın, Paylaşmayı seven biriyimdir :)

      Sil
    2. Teşekkür ederim :))

      Sil
  2. Çok şanslısınız ben de yazmıştım buna tweet hiç birşey olmadı bende :/

    YanıtlaSil
  3. merhabalar bloğuma gelip güzel yorumda bulunduğunuz için teşekkürler. iadeyi ziyarete aldım ve bende sizi takibe aldım. Sevgiler...

    YanıtlaSil