14 Mar 2015

GARİP MESLEKLER

Geçen gün haberleri izlerken balığın üstüne limon sıkılır mı sıkılmaz mı tartışmasında bir bayanla röportaj gösterdiler ve altta bayanın mesleği 'Yemek Stilisti' olarak yazıyordu. Açıkcası bana garip geldi biraz. Yani gurmeyi duydum, gıda teknolojisini duydum ama stilistini hiç duymamıştım. İnternetin başına geçince aklıma geldi biraz araştırmak istedim. Başka ilginç mesleklerde buldum. İlginç olabilirler ama kazançları insanın neden bu mesleklere yönlendirdiğini açıkca gösteriyor.

Denizaltı Aşçısı: Denizin altında olmak fikri biraz ürkütücü geldi bana





Usta Şarap Garsonu:Müşterilerin yemeklerine en uygun şarabı seçiyorlarmış. (Hiç öyle lüks bir yere gidemedim :) /)



Uçak İcracısı: Yüksek riskli bir iş olsa gerek



Kafatası Avcısı: Hayır insan öldürmüyorlar aksine buna eğilimli aranan kişileri ve ya hapishane kaçkınlarını tekrardan aynı yere göndermek için uğraşıyorlarmış.



Beyaz Kedi Avcısı: Merak etmeyin kedi avlamıyor, sanal dünyada güvenlik açıklarını yakalıyorlar.



Yılbaşı Ağacı Taciri: Böyle bir meslek olması düşündürücü



Golf Topu Toplayıcısı/Dalgıç: Golf sahalarında bulunan su göletlerinde biriken topları topluyorlarmış


Eminim daha garip olanları da vardır. Ne diyelim işlerinde kolaylıklar diliyorum :)





7 yorum:

  1. Aldıkları maaşları merak ettim doğrusu:D uçak icracısı beyaz kedi avcısı nedir ya :/
    yemek stilisti bile aklıma yattı bu 2si yatmadı :D Allah kolaylık versin ne diyim :D

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkürler, ben de takibe aldım :)

    YanıtlaSil
  3. Şarapçı hariç diğerlerini hiç duymadım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eminim bilmediğimiz daha ne meslekler vardır :)

      Sil
  4. Ne kadar ilginç mesleklermiş harbiden. :) Kafatası avcısı da favorilerim arasına girdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim favorim de Kafatası Avcısı :)

      Sil