26 Mar 2015

GEREKSİZ GEREKLİ

Hani vardır ya aslında hiç almanın bir gereği yoktur, hayat onsuz da gayet güzel devam eder, hatta ''adamların işi gücü yok buna mı kafa yormuşlar'' dediğimiz o nesneler. İşte ben artık öyle olumsuz şeyler konuşmayacağım onlar için. Fikrimi değiştirmemi de alttaki sağladı..

Bir ürün hem gereksiz hem de bu kadar mı kullanışlı olur. Meyve yemeyen Burçak, bunun sayesinde oturup meyve yer oldum. Tabi illaki elma olacak diye bir şey yok. Armut, portakal ne dilimlemek istersen. Meğer hayatımın buluşlarındanmışta haberim yokmuş. Hep görürdüm çarşıda falan elim hiç gitmemişti almaya. Geçenlerde görünce yine, artık ertelemek istemedim. İyi ki almışım. Annem tembel icadı diyor kendileri için :) tabi bunu kullanan ben olunca ucu bana dokunuyor :)) Ama haksızlık abimde artık meyve yer oldu. Hem de her şey bu dilimleyici sayesinde.


Buradan kendisine teşekkürlerimi borç bilirim :)

7 yorum:

  1. Benim çok severek kullandığım bir ürün . Çok kullanışlı ve sunumu hoş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artık benim de çok severek kullandığım bir ürün oldu :)

      Sil
  2. Ben elma yedi mi çöpüne kadar yiyenlerdenim. Asıl faydası oralarda. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben elmadan çok hoşlanmam ama bu dilimleyici sayesinde arada yer oldum :)

      Sil
  3. Hic byle bor urun gormemistim :)) ama orjinal bir urun rastlarsak bende aliyim babam icin boylelikle elma yesek mi dediginde kendisi bu ürünle isini gorebilir :)))

    YanıtlaSil
  4. Ne güzelmiş bende çok gereksiz buluyordum ama işe yarıyor gerçekten alayım bari,teşekkürler...

    YanıtlaSil