15 Mar 2015

KİTAP KURTLARI

Kitap okumayı seven herkesin sevdiği bir tarz ve bu alanda çok sevdiği bir yazar mutlaka vardır.

Bana soracak olursanız sevdiğim tarz için: Gerilim/Macera/Polisiye
                                      sevdiğim yazar için: Jean Christophe Grange

Bu yazarla tanışmam sevdiğim tarz olan ve filmi de bulunan 'Kızıl Nehirler' kitabını almamla başladı. Öyle sevdim ki tarzını, betimlemelerini ve kitabın ilk satırından başlayıp son satırına kadar süren o heyecanı diğer kitaplarını araştırıp, alıp, okumak istedim hemen. Ve yaptım da :)



Kızıl Nehirler, Taş Meclisi, Kurtlar İmparatorluğu kitapları filme de çevrildi. Jean Reno, Monica Belluci gibi ünlü isimler var bu filmlerde. İçinizde filmleri izleyenler var mı? Ben nedense kitapları okumayı tercih ediyorum ve kitabını okuduğum bir konunun filmini izleyemiyorum. Sanırım kitabı çok sevip filmde konunun çoğu zaman değiştiriliyor olması buna sebep.


Yazarın son kitabı Kaiken. Yeni değil çıkalı ama aldığım halde bu dönemdeki iş ve evde sorumluluğumun kat kat artmasıyla henüz okuma fırsatım olmadı ve bu beni üzüyor. En kısa zamanda okuyacağım.
Bir de yazarın çizgi romanı var Zener'in laneti diye ama bulamadım hiç bir yerde. Bilen varsa haber verirse mutlu olurum :)


11 yorum:

  1. Ben genelde bilim kurgu ya da romantik kitapları okumayı tercih ediyorum.kızıl nehirleri izledim ama kitabını okumamıştım:)

    YanıtlaSil
  2. Kızıl Nehirler ile tanışmıştım Grangé ile Siyah Kan ile aşık oldum. Katiller mantar gibi birden bitivermiyor en canisinin bile onu öyle yapmasını sağlayan bir öyküsü oluyor. Yazar da bunu çok iyi anlatabiliyor.

    YanıtlaSil
  3. Tabiki garanc...sana bi soru tansu cillerden girip nemruttan ciktigi kitabin adi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kurtlar imparatorluğu kitabında Ülkücüler başrolde ve Tansu Çiller, Alpaslan Türkeş gibi kişilerin isimleri de geçiyordu. Ben yayınlandığı tarihten çok sonra bu kitabı okudum ama bildiğim kadarıyla Türkiyede çıkmadan çok konuşulmuş gerçekleri mi yansıtıyor yanlışları mi diye. Tabi işin siyasi boyutuna burada girmeyecegim. Ama benim gibi grange sevenleri görmek güzel :)

      Sil
    2. Seytan yemininde hic korktun mu evde tek kalinca vs..

      Sil
    3. Kapıyı kapatıp odada kitabı okumaya başladığımda dışarıdan gelen ani bir ses irkilmeme sebep olabiliyor. Yalnız kalmama gerek yok :)

      Sil
  4. Kızıl Nehirler mutlaka okuyacaklarım listesinde, çok merak ediyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiye ediyorum gerçekten bu yazarın bütün kitaplarını

      Sil
  5. Kaiken haricinde bütün kitapları var ve çoğunu okudum bende:)

    YanıtlaSil
  6. Kitap okumak gerçekten çok güzel bir duygu benim için , bende gerilim ve polisiye seviyorum paylaşımız için teşekkürler

    YanıtlaSil