13 Mar 2015

KLASİK ANNE SÖZLERİ

Aslında burada sizinle paylaşmak için yazmaya başladığım başka bir yazı vardı; fakat bir yandan da annemle sohbet ederken hani o 'klasik anne sözleri' dediğimiz cümleleri kullanınca kulağıma hoş ve eğlenceli geldi ben de hem sizinle paylaşıp hem de acaba sizin annenizin farklı özlü sözleri var mı ya da aramızdaki anneler en çok hangi cümleleri kuruyor duymak istedim.

Bu yazıyı yazmama yardımcı olan ilk özlü sözünden başlamak isterim :)

*Her yer, her yerde..

*İçine bir şey giydin mi..

*Rezillik/borç hırtlakta..

*Anne olunca anlarsın (Dünya anneleri sözü sanırım :) )

*Geliyor beş kardeş..

*Bu kağıtlar lazım mı? Atıyorum bunları?

*Bana bakın gidin dışarda ne yapıyorsanız yapın evi yeni temizledim..

*Baban eve gelsin görürsün..

*Bu tabak bitmezse büyümezsin..

*Kızdım mı, adım kızdı oluyor..

*Seni alan 3 gün sonra geri getirir..

*Hep sen yüz veriyorsun buna bey..

*Saçlarını düzleştire düzleştire kel kalacan

*El deliye ben akıllıya hasret..

*+Nerdesin oğlum? -Otobüsteyim anne. +Çabuk ol..

7 yorum:

  1. küçükken uslu çocuk olmama rağmen en çok geliyor 5 kardeşi duymuş olabilirim 2. numarayı her yer her yerdeye veriyorum.2 numara aslında şuan bile duyuyorum çünkü aşırı dağınık bir insanım hoş ben dağınıklığın içinde düzeni olan biriyim ama annem hala anlamamakta ısrar ediyor.yazın yüzümü gülümsetmemi sağladı okurken annemle olan dialoglarımıza gittim geldim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de favorilerimden her yer her yerde :)

      Sil
  2. bu sözler genlerinde var herhalde:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım öyle.. mesela şu anda soymaya erindiģinden meyve yemiyorsun dedi bana :(

      Sil
  3. Aynı sözleri benim annem de söylüyor. hele ki şu evi yeni temizledim olanı :))

    YanıtlaSil
  4. Önceleri duymaktan bıktığım ama suan tlfda konuşmakla yetmeyip hasretlik cektiğimde keske yanımda olsada yine söylese dediğim maziden anlamlı bir paylaşım olmuş canım blogunu takipteyim beklerim. Sevgilerle

    YanıtlaSil
  5. Terlik var mı terlik bana ondan bahset. :)))

    YanıtlaSil