25 Mar 2015

MİLFÖY TATLILIĞI

Eveeet. Bugün akşam çayın yanına bir şey yapmak istedim. Ama malum işten geliyorum ve insan o yorgunluğun üstüne bir şeyle uğraşmak istemiyor. Bisküvi falan da pek sevmem o yüzden düşünürken aklıma önceden yaptığım bu çok basit çikolatalı milföy geldi. Fazla emek gerektirmeyen, çabucak oluveren bir atıştırmalık.



Aldığınız hazır milföy biraz yumuşayınca ortadan bölerek kareler halinde bırakın. Sonra karelerin yarı üçgenine evdeki kahvaltı çikolatanızdan sürün (ben nutella değil çokokrem sevenlerdenim :) ).
Daha sonra kareyi üçgen şeklinde kapatıp yağlı kağıt serdiğiniz tepsiye dizerek önceden 180 derecede ısıtılmış fırına verin.Tavsiyem üçgenleri birleştirirken sıkı birleştirmeniz yoksa pişmeye başladıkça açılıyor.


Dakika vermeyeceğim çünkü kimisi çok çıtır kırmızılaşmış seviyor bense o kadar bekletmedim. Çıkartıp soğuttuktan sonra her yerini kaplayacak şekilde pudra şekeri eleyin. Her yerine elenmezse milföyün tadı çok geliyor ve tatlı yiyormuş hissi vermiyor.



Bir tavsiye daha misafire yapmaya karar verirseniz sadece yakın akrabalara olsun yoksa yiyenler içlerinden pek hoş şeyler söylemezler zira insanın ağız çevresi pudra şekeri oluyor ve milföy hamuru gereği kıyır kıyır ayrılıyor :)

Ben hem çabuk olmasından, hem de tadını sevdiğimden ara ara yaparım. Umarım siz de canınız uğraşmak istemediğinde yaptığınız tarifleri benimle paylaşırsınız. Çalışan kadın tariflerinden olsun :))

9 yorum:

  1. Ellerine sağlııık nefis olmuştur.ben de arada yaparım evde milföy hamuru olduğunda aklıma hemen bunu yapmak gelir:) canım tatlı bir şey çekiyorsa inanılmaz kurtarıcım oluyor.

    YanıtlaSil
  2. Güzel bir tarif olmuş bayıldım ellerine sağlık ♥

    YanıtlaSil
  3. Ellerinize sağlık, böyle pratik tarifler kurtarıcı oluyor.

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim hepinize. Sizinde varsa böyle kolay tarifleriniz duymak isterim :)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba blogunuzu, yazılarınızı, yorumlara değer verişinizi çok beğendim. Sizi takip etmekten mutluluk duyarım ve aynı şekilde bana da beklerim ! Sevgiler :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim güzel sözlerin için. Merakla bloğuna bakıcam hemen :)

      Sil
  6. Nefis görünüyorlar...ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  7. Ellerine sağlık bende yaparım ve çok severim.
    Bu arada takipteyim seni bana da bekleri cnm :)

    YanıtlaSil