28 Mar 2015

NASIL BİR ERKEK

Herkesin hayalini kurduğu, aklında olan kriterleri vardır. Her güzelin gönlünde bir aslan yatarmış. Benim gönlümün aradığı aslan:

Boteks elbiseleri giymeli


Beril kol düğmesi takmalı


Gıbbs traş kremi kullanmalı


İş Bankası ile çalışmalı


Harley - Davidson'a binmeli


Ve annesinin Tursil kullanması gerekiyor.



ÇÜNKÜ BEN

Altınbaş krem kullanıyorum



Derimod Shop'tan ceket giyiniyorum




Ma Griffe parfüm kullanıyorum


Mendilime Şükufe kolonyası döküyorum


Vee Şahane polo Belde bisikleti sürüyorum.







11 yorum:

  1. Bunlar benim reklamcılık anlayışımdan da kötüler :)) artık arkadaşlarım ayy iyi ki reklamcılık okumadın sen dedirtmicem bu yazını gösterip :D derimod reklam olayıyla büyümüş tanınan bir şirket olmuş sanırım :)) diğerleri bataklara oynamış ve batmışlar zaten :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Derimod ve parfüm benim favorilerimden :D

      Sil
    2. Altınbaş krem olay olmuş kaç genç kız kanıp alıp bir şey olmadığını görünce kaderine kızmıştır acaba :)

      Sil
  2. Bir de inanıp almışlar bunları. Hala da yapıyorlar böyle reklamlar.

    YanıtlaSil
  3. Şükufe kolonyasini hayal meyal hatırlıyorum desem inanır misin bana ?

    YanıtlaSil
  4. Blogun hayırlı olsun canım. Seni takibe aldım. Bana da beklerim:)

    http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  5. Ha ha ha Altınbaş Krem en favorim. Derimod da 2. harika bunlar nerden buldun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haber sitesinde rastladım ve çok hoşuma gitti sizlerle de paylaşmak istedim :)

      Sil
  6. :)) gerçekten keyifle okudum bloğunu keşif etkinliğinden buldum takibe aldım bende beklerim sevgilerle..

    YanıtlaSil