23 Mar 2015

PUZZLE

Bugün, arkadaşım sayesinde başladığım ve tutkuya dönüşen bir olaydan bahsetmek istedim sizlere.

Arkadaşım beni düşünmüş ve hediye olarak bu puzzle'ı bana almış. Hep istemiştim kendime almayı ama nedense gidip bir türlü almamıştım. Beni okumuş olmalı ki istediğimi bilmiş.

İlk defa puzzle yapmaya başladığım için özellikle aynı renk tonları beni zorladı biraz ama sonunu mutlu bitirdim :) O kadar heveslendim ki başladığım da, işten gelip yemeğimi yer yemez başına oturdum. Bazen müzik açtım, bazen koca bir kase mısır patlattım odaya gitmeden önce. Seveceğimi biliyordum ama bu kadar olacağını sanmıyordum. Meğer bu da büyük bir tutkuymuş. Vardır mutlaka sizinde tutkunuz olan şeyler. Ya da belki o tutkunuz puzzledır. Beni artık puzzle yapmaktan herhangi bir şey usandır mı? Bilemiyorum.

Peki ya sizin böyle tutkularınız var mı??

Habersiz rakipler



4 yorum:

  1. 15 yıldır puzzle larla haşır neşirim şimdiye kadar 30 dan fazla yaptığım eser var.beni çok dinlendiren ve bir o kadar da mutlu kılan bir şey yok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hak veriyorum size insanın emeğine değiyor ortaya çıkan şey. İnşallah benim de çoğalacak zamanla :)

      Sil
  2. Puzzle çok güzelmiş çok beğendim çocukken pek çok puzzle'ım vardı büyüyünce neden bıraktım bilmiyorum.
    Benim takıntım kolye ve yüzükler saatlerce bakar incelerim takarım düşünürüm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence tekrar başlayın. İnsan kafasını bosaltip daha güzel şeylere odakliyor. Ama kolye ve yüzükler iyiymiş :)

      Sil