21 Mar 2015

RENK DEĞİŞTİREN AYAKKABI

Sanırım biz kızların en büyük dertlerinden biri olan ''bu elbise altına hangi ayakkabı gider'' sorunumuza çok kısa zamanda çözüm geliyor.

Litvanya'da bir elektronik firması renk değiştiren bu ayakkabıları üretmiş.

Renk değiştiren elektronik ayakkabı

Ayakkabı sadece renk değiştirmiyor çiçek, kurdele gibi desenlere de bürünüyor. Üstelik bunları telefondan tek bir tuşla yapıyoruz. Henüz üretimde değil ama önümüzdeki aralık ayında üretime geçirmeyi planlıyorlarmış. Şimdilik belirlenen satış fiyatı 249 dolar.

Değişimler


Teknoloji o kadar ilerledi ki renk değiştiren elbiseden sonra bir de bu ayakkabı çıktı. Kendim için elbiseyi düşünmem ama bu ayakkabıyı gerçekten düşünebilirim. Düşünsenize bir çift bu ayakkabıyı kaç farklı elbise ile kombin yapabiliriz. Benim aklıma yattı doğrusu. Topukları 8,5 ve 11,4 boyunda olan iki versiyonu olacakmış. Çok topuklu giyemiyor olmam ne kötü.

Kendi gözlerinizle görün :)







4 yorum:

  1. Ayy inanmıyorum tam benlikmiş bu:) türkiyeye gelse fiyatı daha yüksek olur kesin

    YanıtlaSil
  2. hııım.tüm kadınlar bu ayakkabıya bayılacak..:)

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler paylaşım için, bende kahverengi ve süet olan bir ayakkabımı siyaha çevirmek istiyorum. bayağı faydalandım.

    ayakkabı rengini değiştirme

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Zeynep;

      Teşekkür ederim değerli yorumun için. Fakat keşke yazıyı bir okuyup öyle yorum yapsaydın. Zira yazıda Üretilen bir ayakkabıdan bahsediliyor.

      İyi günler.

      Sil