17 Mar 2015

SİYAH NOKTA TEMİZLİĞİ

Merhabalar.. Sanırım siyah noktalardan muzdarip olmayan pek kişi yoktur.

Ben de şimdiye kadar genelde siyah nokta bantları kullanmış biri olarak (ki kullandığım bandı başka bir postta yazıcam çünkü çok memnunum) kendime uygun bulduğum başka 2 ürünü sizlerle paylaşmak istedim.


            


Ben Loreal'in ürünlerini oldum olası çok sevmişimdir. Bu peelingini ilk defa denemek için aldım ve çok memnun kaldım. İçerisindeki partiküller oldukça küçük olduğundan siyah noktaları derinlemesine çıkarmasında artı bir avantaj. Benim cildim karma bir cilt ve her ürünü kullanamam. Hemen sivilce yapar. Bu ürünün üzerinde de yazıyor tüm cilt tipleri için uygundur diye ve gerçekten hiç bir sıkıntı çıkarmadı yüzümde. Ortasındaki cleanpod yerinden çıkıyor ve peelingi nohut büyüklüğünde üzerine sıkıp yüzünüzü bu şekilde temizliyorsunuz.Sert bir ürün olduğunu düşünmeyin sakın. Tam olarak cilt temizliğine uygun ve peelingi derinlemesine yapabilmek için üretilmiş. Banyodan banyoya uyguluyorum ben.



Evet temizlenen ve açılan gözenekleri olduğu gibi bırakmak hem yeni ve çok siyah noktaya davetiye çıkarmak olur hem de sivilce oluşumunu tetikler. Benim peeling sonrası kullandığım ürün genelde saf gül suyu oluyor. 
Sabahları cildim için yaptığım temizlik ise Diadermine'nin sıkılaştırıcı&canlandırıcı cilt toniği ile. Belki iki arındırıcı ürünün üst üste kullanımına sıcak bakmayanlar olabilir ama dediğim gibi benim cildim çok hassas ve gerçekten bu şekilde hem cildimin temizliğini sağladım hem de cildime kötü etkileşimi sıfır. Toniği kullanırken rengi ve kokusu bana soğuk çay kullanıyormuşum havası verdiğinden hoşuma gidiyor.Tonik içerisindeki pro-kolojen ile sıkılık ve esneklik için kolajen yoğunluğunu artırmaya yardımcı olmayı vaad ediyor ve ben bu vaadi yerine getirdiğine inanıyorum.

Sizin siyah noktalar ile başa çıkma yöntemleriniz nelerdir? Yeni şeyler öğrenmek isterim.


10 yorum:

  1. Çok merak ettim lorealin ürününü elimdeki jeller bitince bende alıp deniyim.bu arada hediyen için teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Memnun kalacağını düşünüyorum :) Güle güle kullan :)

      Sil
  2. Loreal ürünlerini genel olarak ben de beğeniyorum.. Diadermine ürünlerini ise pek fazla tanımıyorum açıkcası :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diadermine markasının 2 ürününü kullandım şimdiye kadar ama ikisinden de memnun kaldım

      Sil
  3. çok güzel anlatmışsın eline sağlık:)

    YanıtlaSil
  4. Loreal ürünleri gerçekten güzel diadermine ben de alerji yapıyor. Teşekkürler paylaşımın için emeğine sağlık sevgiler ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yazık ki her ürün herkesin cildine uymuyor. Genel anlamda herkes Loreal'den memnun.teşekkür ederim sevgiler..

      Sil
  5. Merhaba iadei ziyarete geldim ;)))

    YanıtlaSil