20 Nis 2015

ANDROİD x İOS SAVAŞLARI

Çoğu yerde denk gelmişsinizdir ''Android mi daha iyi yoksa İos İşletim Sistemi mi'' diye. Forumlarda bunun tartışmaları çok olur. Hatta öyle ki hakaret dolu içeriklere kadar büyür bu tartışma. Ama ilk defa bu saçma tartışma için kan aktı.

Amerika'da iki oda arkadaşın, biri GalaxyS6 diğeri ise İphone 6 kullanınca aralarında hangisi daha iyi tartışması çıktı. Daha doğrusu ''Andorid'mi, İos'mu daha iyi'' tartışması. Her ikisi de bu yönde geri adım atmayınca  işin sonu bira şişeli ve bıçaklı kavgaya dönüştü. Polisin ifadesine göre alkolün etkisiyle bu denli bir büyük kavga yaşandı. Şu an hastanede olan iki kişi çıkışta kasten adam yaralama suçundan hakim karşısına çıkacaklar.



Anlam veremediğim tartışmalardandır bu konu. Ben Android kullanıyorum benim için kolay, kullanışlı geliyor ama arkadaşım İos'dan gayet memnun. Gerçek bir sonuca ulaşılmayacak ve değmeyecek bir tartışma için kimseyi kırmaya değmez.Zira kimin telefonunu ne kadar sevdiği belli olmuyor dikkatli olmakta fayda var :)

NOT:Bıçaklamaya hiç değmez :)

Son olarak telefonlar kazandı, İnsanlar kaybetti.

Esen kalıınnn...

1 yorum:

  1. Hem ios hem de android kullanan biri olarak ios diyorum :)androidde kullanabileceğim app bulmakta zorlanıyorum örneğin telefonuma blog için app indirebilirken (iphoneda) tabletime aynı app'i indiremiyorum(samsungda).iphone'a da whatsapp güncellemesi gelmedi bu yönden çok kızgınım.burdan yetkililere sesleniyorum :D

    YanıtlaSil