28 Nis 2015

BANAL ZEVKLERİM

Hani arada başkalarının saçma bulduğu ama bizim yaptığımızda zevk aldığımız, güldüğümüz davranışlar vardır.

Mesela bir arkadaşım gittiğimiz mağazadaki bütün takıları üzerinde denemeden çıkmaz. O yüzden kendisiyle pek alışverişe çıkmıyorum zira giyim konusunda da neredeyse aynı davranışı sergiliyor. Bu davranışından hoşlandığı öyle belliki :)
Peki benim yok mu. Var efendim. Ben de takmayacağım ne kadar abuk subuk gözlük varsa deniyorum. Bilmiyorum eğleniyorum galiba bu işten.



Ne yavan eğlence şeklim varmış meğer :D daha beter resimlerim var ama benden bu kadar çabuk soğumayın diye idare edenden attım :) Yine eline yüzüne bakılır çıkmışım. Bu fotoğrafta anlatmak istediğim: Aile boyu gözlük buldum, sırada aileyi kurmak kaldı!

Bir de o gözlükten yansıyan arkadaşımla aramızda espiri konusu vardır ki buraya dökemeyeceğim cinsten. :)

Bilgisayarımın sağ üst köşesinde sabitlenmiş bir klasörün içinde, görüp çok beğendiğim karikatürleri depoluyorum. Aynı şeyleri ara ara okuyup gülüyorum :)

Sonra dinlediğim şarkıların için de hangi müzik aletleri kullanılmış onları bulmaya çalışırım çocukluğumdan beri.

Bir de çiçeklerle konuşuyorum. Su dökmekten başka bir şekilde sevdiğimi gösteremeyeceğim için ben de konuşarak anlatıyorum :) Tabi konuştuğum sadece çiçekler değil. Adam yerine koyduğum muhabbet kuşum da var :) Tanıştırayım Behlül!


Onun öyle kafeste sefil durduğuna bakmayın normalde gözümüzü oyuyor efendim.

Çocuk ürünlerinin sadece çocuklara özel olduğunu düşünmeyen biriyim. Özellikle şu muzlu sütün.


Peşinden süt dilimi ve meyveli yoğurtlar da geliyor.

Başka bir takıntım ise uçağa bindiğimde illa cam kenarına oturmak ve iniş sırasında dışarının fotoğrafını çekmek. Bu takıntıyı yeni edindim zira 2013 yılına kadar uçağa binmemiştim.

İstanbul

Eveeet az da olsa kaynaşmaya başladığımızı düşünüyorum ve sizden de bir kaç samimi yorum istiyorum. Kırmazsınız sanırım beni :)





11 yorum:

  1. Benim takıntılarımı düşündüm :) resim çekilmeyi çok severim ama çeken kesin sevmiyor çünkü her kareden 15-20 tane çektiriyorum :)) kötü kokan bi ortama giriyorsam o kokunun üstüme sindiğini düşünür hemen banyoya koşarım duş alamazsam deli olurum kaşınırda kaşınırım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Koku sinme deyince sigaraya bulanıyordum eski ofisimde.

      Sil
  2. Kitap alınca muhakkak ilk olarak son cümlesini okurum :D Buarada o gözlüğe bayıldım sen almayacaksan ben alayım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olur vallahi benim gözüm yok bu gözlükte :)) Gönderebilirim.

      Sil
    2. Tamam yolla bana zevkle bayıla bayıla takarım :D Sahi nerede bu gözlük?

      Sil
    3. Ankara'da faruk ekin mağazasında vardı senin için bakarım

      Sil
  3. Efendim Behlül bakılırsa erkek ve kafes de yan lız gibi geldi bana içinde bir yanlızlık var Behlül ün...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz görevimizi yerine getirip Behlül'e hanım arkadaş getrdik ama kendisi ilgilenmedi maalesef, bizimle mutluymuş :)

      Sil
  4. Benimde doğumgünüm 16 ekim 89 :) Bu kadar denk gelmesi hoş bir tesadüf oldu :)
    Sizi takibe aldım, bende bloguma beklerim ..
    http://yagmur-serhats.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  5. çiçeklerle konuşmak terapi bencede. Seni takibe aldım. Ben de bloğuma beklerim.

    www.bakbuharika.com

    YanıtlaSil
  6. Herkesin var bir takıntısı işte :)

    YanıtlaSil