7 Nis 2015

DOLGUN DUDAKLAR

Çoğu kişi dolgun dudaklarının olmasını ister. Bu isteği yerine getirmek için çeşitli yöntemler olsa da her yöntemi herkes benimseyip yapmaz.
Ben doğallıktan yana biri olarak bu isteği evdeki makyaj ürünlerinizle abartıya kaçmadan nasıl yapılacağını anlatmak istedim.

1) Öncelikle yüzünüze sürdüğünüz pudra ve ya fondöteni dudak kenarlarına da sürerek çizgilerin keskinliğini azaltın

2) İkinci resimdeki gibi dudak çizgisinden hafif taşacak şekilde dudak renginize uygun bir kalemle çerçeve yapın. Orta kısımdaki çizgi rujun altından gölge vererek dudakları daha etli gösteriyor.

3) Yeni çizgiyi göz önünde bulundurarak rujunuzu sürün.

İsterseniz rujun üstünden orta çizgiyi biraz daha belirginleştirebilirsiniz ve ya dudağın orta kısmına açık renk ruju hafif dokundurarak derinlik katabilirsiniz.
Bir püf nokta daha söylemek isterim ki alt dudak ile çene arasına koyu renk fondöten sürüp dudağa daha dolgun ve sarkmış bir görüntü verebilirsiniz ki ben normal zamanda dolgunlaştırma hilesini yapmasam da bu gölgelendirme işlemini yapıyorum :)


Resim kalitesinde kusuruma bakmayın ön kameram pek iyi değil

4 yorum:

  1. Gölgelendirme fikrini çok sevdim. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Püf noktası çok hoşuma gitti :) botoksa ihtiyaç duymadan yapılabilir

    YanıtlaSil
  3. Aynen kızlar gölgelendirme işi çok faydalı :)

    YanıtlaSil