23 Nis 2015

DÖVME YAPTIRMAK

Dövme yaptırmak her çağda popüler olan bir eylemdir ve bir o kadar da tartışılan bir eylem. Bu kişisel bir şeydir ve kişinin kendi iradesine dayanır bu yüzden de bence yargılamamak gerekir.

Konu şu ki benim de ufak bir dövmem var. Yaptırmaya karar verdiğimde hemen gidememiştim. Ne yaptıracağım konusunu epey bir düşündüm. Desen aradım. Bildiğim tek şey ufak  ve hiç bıkmayacağım bir şey olacaktı. Nitekim öyle de oldu. Yani yaptıralı 4 seneyi geçti ve hala ilk günkü kadar seviyorum.

Ben yaptırdıktan sonra beyaz mürekkepli dövmeler çıktı. O kadar tatlı ve güzeller ki. Bir tane daha yaptıracak olsam(ki düşünmüyorum) beyaz  bir dövme olur.



Bir de ''bir kere yaptırırsan devamı gelir sürekli yaptırmak istersin'' gibi bir inanış var. Ama söylemeden edemeyeceğim bir taneyle de gayet güzel yetiniliyor. Bana göre dövme yaptırmanın zor bir karar olması ve yaşamımızın sonuna kadar bizimle kalacak bir şeye karar verip yaptırdıktan sonra korkunun gitmesi, onun rehavetiyle başkalarının yaptırılması diye düşünüyorum. Yoksa sigara değil ki bu vücut istesin.

Aranız da yaptırıp pişman olan var mı? Belki de benim gibi seviyorsunuzdur. Peki yaptırmayı düşünenler? Acı konusuna takılan varsa sinek ısırığı diye tabir edilen bir acı diyebilirim.

Ve laf aramızda kalsın bir dövmeciden bayanların daha dayanıklı olduğu, erkeklerin çok mızmızlandığını duymuştum :))


7 yorum:

  1. Ben istiyordum bir zamanlar ama sonradan hevesim geçti yaptırmış olsaydım bilegim de dünya haritası olurdu sanırım. Bir yerde görmus cok hosuma gitmisti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar güzel dövme çeşitleri var ki iyi düşünmek gerekiyor.

      Sil
  2. Daha geçen gün ben de düşünüyordum yaptırmayı. Şimdiye kadar niye yaptırmadığıma gelince hayatımda vücuduma adını ya da simgesini kazıtacak değerli bir şey bulamamış olmamdandı. Ama bir E harfi yaptırıcam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediğin gibi gerçekten sevdiğin ve ya değer verdiğin bir şey olması çok önemli. Kolay değil bir ömür taşıyacaksın :)

      Sil
    2. Aama bu beyaz dövme işini ilk defa duydum bu da hoş duruyor.

      Sil
  3. ben piercing çok seviyorum ve dövmemi piercing mi deseler hep piercing derim. :) ama el dövmelerine de hayranlığım var. Eğer yaptıracak olursam beyaz dövmeyi daha çok isterim gibi geliyor. Fiyat olarak daha pahalı diye duymuştum gerçi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Piercing konusunda kendim adıma olumsuzum. Dışarıda gördüğümde hoş dursa da kendim için yapacağımı düşünmüyorum :)

      Sil