6 Nis 2015

EVDE EGZERSİZ


Spor salonuna gitmeye üşenenler için bu hareketleri paylaşmayı kendime bir borç bilirim. her zaman hareketleri yapmıyorum ama haftada 2 gün yapmaya çalışıyorum ve itiraf ediyorum pistol squats hareketini yapamıyorum o bacak nasıl uzuyor? Hadi uzadı diyelim o çökme hareketi nasıl yapılıyor ben bacağımı uzatınca tek ayak üstüne çökemiyorum. Biri beni aydınlatsın :/
Vücudunuzu şekle sokmak için illa spor salonuna gitmenize gerek yok. Evde basit hareketlerle ilerleme kaydedebilirsiniz. Yaz yaklaşıyor  bayanlar, denize girecekseniz, bu yönde planlarınız varsa bir yerden başlamanın vakti geldi :) Koşu, yürüyüş ya da bu hareketler gayette sizi fit bir vücuda sokabilir. Kendin fit misin diye sorarsanız mankenim diyemem ama en azından bu hareketleri yaparak daha emin kızgın kumlardan soğuk sulara atlamayı düşünüyorum :)
 Benim en çok yaptığım hareketler Chair lunge, chair squats, lunges. Bu 3 hareket benim favorim. Üşeniyorum diyen bayanlara sütun gibi bacakları olan kızları hatırlatıyor ve tekrar düşünmeniz için susup kaçıyorum :)

4 yorum:

  1. Yaz yaklaştıkça bende böyle evde yapabilinecek egzersizler arıyordum iyi oldu teşekkür ederim çok güzel bir paylaşım olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederm beklemede kalın daha taktiklerim olacak :)

      Sil
  2. Güzel bir paylaşım olmuş ama evde süreklilik zor oluyor spor konusunda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın vallahi hele her gün hiç yapılmıyor :)

      Sil