1 Nis 2015

ORİFLAME EVENT OUT CC FACE CREAM

Üniversite yıllarımda çoğu kız gibi ben de Oriflame pazarlaması yapardım. Ürünleri kendim de severek kullanırdım. Zira Avon'dan kat kat iyi olduğunu gönül rahatlığıyla söyleyebilirim.

Satışını yapmayı bırakınca da ürün almayı da bırakmıştım; fakat arkadaşım yapmaya başlayınca ben de bu cc kremi alıp denemek istedim.



BB krem kullanan ama daha sonradan kullanmaktan vazgeçen biriyim. Cildim gerçekten çok düzgündür bu yüzden günlük hayatta bir şey kullanmam. Fakat her ne kadar cilt sorunum olmasa da kız kısmı işte arada fondöten türü malzemeler kullanıyoruz. Ben de fondöten yerine cc krem kullanmak istedim ve gerçekten bu seçimimden memnun kaldım. 


Kutusunun içerisindeki kağıtta nemlediriciden sonra veya nemlendirici niyetine kullanılabilir yazıyor. Benim cildim biraz hassas olduğundan üst üste yüklenmek istemedim ve kullanacağım zaman nemlendirici yerine kullandım.

Vaadleri:
        Rumex active ile cilde düzensiz bir renk görünümü kazandıran melanin üretimini önlemeye yardımcı olmak,
        Lingon 50:50 ile Cildi serbest radikallerden korumak
        SPF 20 ile ise Cildi etken bir şekilde koruyup koyu lekelerin görünümünü önlemek amaçlanmış.

Leke kısmı için bir şey diyemeyeceğim ama cildimin rengini eşitlediğini ve daha aydınlık bir cilde kavuştuğumu söyleyebilirim.Ve çok hoş bir kokusu var. Gün içinde ise herhangi bir akma veya yüzümde renk değişikliği yapmadı. Tabi yaz sıcağında dayanıklılığını tekrar görmek isterim. Cildimi gerçekten ağırlaştırmadığından ürün kullanmışım hissi oluşturmadı ve karşıdan bakıldığında yüze bir şey sürüldüğü belli olmuyor. 


Cilt rengine göre renk tonları mevcut. Benim ki light olanı. Mat bitişli değil. Yani mat bir görüntü isteyenler için uygun olmadığını söyleyebilirim. Cildim bayağı parlak duruyor.

Unutmayalım! Eğer cildi renklendirecek bir ürün alacaksak bunu boyun ile yanak arasında kalan bölgede deneyip ton farkı yaratıp yaratmadığına bakarak almamız gerek.

Benden bu kadar iyi okumalar :)


Not 21.09.2015: Yaz sıcağında da denedim, yüzümde akma, bulaşma yapmadı. Aslında memnunum üründen fakat yüzümde fazla parlak durduğundan tekrar almayacağım. Kataloglardan kalktığı söyleniyor fakat sadece söylenti sanırım.


Sevgiyle kalın...

9 yorum:

  1. İçinde sim var mı? Diğer CC'lerde sim var çünkü bende o kısmı sevemedim bi türlü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayir sim yok normal cilt ışıltılı duruyor.

      Sil
  2. Oriflame gerçekten Avondan çok daha iyi olmasına rağmen insan alırken kullanırken korkuyor. Bir denemek lazım :) bu arada anlatımınız çok iyi elinize sağlık.
    Blogunuzu takibe aldım bende beklerim..
    alabutikpasta.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Aynen çok beğeniyorum...Bende de oriflame'in BB'si var. Çok kaliteli buldum.

    YanıtlaSil
  4. Oriflame bb krem de çok başarılı ama bu ay son kez satıştaymış. Güzel ürünleri neden satıştan kaldırırlar ki..
    Bu arada blogunuz hayırlı olsun :))

    YanıtlaSil
  5. Güzel bir ürüne benziyor. Cilt bakımından da çok şanslısın canim ^^ bende cildimde sorun yaşamasamda almadan duramıyorum ^^
    http://begumbas.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  6. Bu cc krem gerçekten çok iyi özelliklere sahip bende çok memnunum. Bende bu cc kremi pure beauty cc kremi le karşılaştırdım okumasınızı isterim :) https://makyajpenceresi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  7. Güzel yerden giriş yapmışsınız. ORİFLAME CC KREM iyidir.

    YanıtlaSil