22 Nis 2015

GOLDEN ROSE PRECİSİON EYELİNER

Merhaba Kızlar, Nasılsınız?

Bu gün sizinle çoğu kızın vazgeçemediği, hafif makyaj yapacağı zaman mutlaka kullandığı ve yaz aylarının vazgeçilmez ürünü eyelinerler hakkında konuşmak istiyorum.

Eyeliner dedim ama farkındayım, bunun Jel olanı var, keçe uçlu olanı var, diplenir, eyeliner derken çeşidi çoğaldıkça çoğalıyor. Ben de eyeliner kullanmayı seviyorum. Özellikle yaz aylarında rimelle tamamlayıp uçuk bir ruj ile kullanmak harika bir görüntü veriyor bence.

Göz kalemine yıllardır elim o kadar alışmış ki gerçekten çok rahat ve düz bir şekilde sürebilirim. Eyeliner konusunda iyi olamayacağımı düşünerek epey önce Golden Rose'un Precision Eyelinerini almıştım. Kalem şeklinde ve keçe uçlu olması göz kalemi konforluğunda sürüş yaparım düşüncesine salmıştı beni.



Sürmesi evet sıvı eyelinerlara göre daha rahat ama bu ürün benim açımdan çokta yüksek puan alacak bir ürün olamadı. 

Sürerken isterseniz uç kısmını kullanarak ince bir çizgi çizebilir ve ya biraz bastırarak daha kalın bir çizgi yapabilirsiniz. 

Sürerken ilk zamanlar sanırım içinde çok olmasından çok sıvı geliyor ve ince çizgilere hafifçe dağılıyor. Suyun düz bir alanda giderken çatlaklara dolması gibi. neyse ki bunlar çok görüntü kirliliği yapmıyor. 


Waterproof bir ürün ve makyaj temizleme ürünleriyle çok rahat çıkarılıyor.




Black diyor ama bence griye daha yakın. Yani sürdükten sonra matlaşıyor ve yeterince siyah durmuyor. Mat durmasını seviyorum, parlak ürünler zaten çok tercihim olmuyor 

Söylemek istediğim bir diğer şey ise çok çabuk bitiyor. Bu da bitmeye başladığında kesik kesik sürmeye ve düzgün bir çizgi çıkaramamanıza sebep oluyor.

Fiyatı fena değil. Özellikle indirim zamanlarında bence üzmez.

Sonuç olarak benim bir daha kullanmayacağım bir ürün oldu.



Sevgiyle Kalın..




10 yorum:

  1. merhaba canım keçe uçlu eyelinerlar hep öyle bence sürümü gittikçe zorlaşıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet, en iyisi bana sıvı ve gel eyeliner gibi geliyor.

      Sil
  2. Hiç keçe uçlu kalem kullanmadım hatta ben hiç fırçayla bile eyeliner süremiyorum :))) kaleme alışmışım en rahatı kalem geliyor.diğerlerinde epey zorlanıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En güzel duruş için, insan en iyi bildiğinden vazgeçmemeli :)

      Sil
  3. Merhaba,blogunuzu takipteyim.Umarım sık sık görüşürüz.Sevgilerimi gönderiyorum...

    YanıtlaSil
  4. Ben de pek ısınamadım keçe uçlu eye linerlara :)

    YanıtlaSil
  5. bana eyeliner onerebilir misiniz😺

    YanıtlaSil
  6. bana eyeliner onerebilir misiniz😺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim bence maybelline markasının eyelinerleri güzel oluyor.Özellikle jel olanları :)

      Sil