15 Nis 2015

LOREAL TELESCOPİC EXTRA BLACK MASCARA

Önceki yazılarımda da bahsetmiştim loreal ürünlerini sevdiğimi. Ama ilk defa bir ürününü bir daha kullanmakta çekinirim diyorum.

loreal telescopıc extra black mascara

Rimel olarak sürekli kullandığım bir şey yok. Değiştirerek her markanın ürününü deniyorum. Genelde aradığım özellikler uzun göstermesi ve biraz kalıntı bırakmaması.



*Loreal'in Telescopic Mascarasını Kadınlar Günü indiriminden yarı fiyatla aldım. Normal fiyatı sanırım 42 civarıydı.
*Fırçası kıl değil, plastik fırça. Fakat dikenleri sadece 4 sıra bu da sürerken arada kalan boşluğun kirpiklere kalıntı ve birleşme yapmasıyla sonlanıyor. Belki de ben fırçasına alışamadım.
*Gerçekten uzun yapıyor kirpikleri ve tam bir volume sağlamasa da siyah belirgin yapıyor.
*Çok zor çıkıyor kirpikten. Zor çıkması gün içinde akmaması adına çok iyi ama günlük makyaj için bu kadar uğraşmak bana biraz zor geldi.
*Formülü diğer rimellere göre biraz daha cıvık.
*Fırçanın dikenlerinin kısa olması alt kirpiklere kolay sürülmesini ve bulaşmamasını sağlıyor.
*Kirpikleri yeterince iyi taradığını düşünmüyorum.

Hem sevdim hem sevmedim :) Kendimce kullanmak için bir yöntem buldum. Bu da genelde yaptığımız gibi başka bir rimelin fırçasını kullanmak. Maybelline falsies volume mascarayı kullananlar vardır




 Kıl fırçası oldukça iyi ve ilk açtığınızda cıvık, bir iki haftaya katılaşan bir formülü var. Fırçasının yay şeklinde olması kirpikleri kıvırıyor hemde. Bittiğinde atmamıştım, iyi ki atmamışım. Fırçasını telescopic mascarayı sürmek için kullanıyorum ve çok rahat ettim. Hem kirpiklerimi kıvırdı hem de kalıntı bırakmadan rahatça sürdüm. Fazla kalıntı olmayınca akşamları çıkarmakta daha rahat olmaya başladı :))

Eğer rimel karşılaştırmalarına bakmak isterseniz buraya tıklayabilirsiniz..

8 yorum:

  1. Bende bi bitmiş rimelim var onu atmıyorum fırçasını çok sevdiğimden dolayı :)
    Bu ürünü bir kaç gün önce bende yazmıştım aynı dertlerden muzdaribiz cnm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en azından fırça degisimiyle olumlu sonuçlar alabiliyoruz :)

      Sil
  2. canım Deborah 5 in 1 mascarayı öneririm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim önerin için :) ben de deborah volume 24 ore kullanmıştım ürünlerini beğeniyorum. Soyledigini de denemek isterim

      Sil
  3. Aa çok güzel fikir fırçasını sevdiğin rimelin fırçasını atmamak, mutlaka ben de denemeliyim teşekkür ederiz bilgiler için canım :)

    YanıtlaSil
  4. Eğer yüksek fiyatlı mascara denemek istersen guerlain maskaraları tek geçerim..henüz daha iyisini görmedim.
    takibe aldım, bana da beklerim..
    beautycoma.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Loreal hep denemek istiyorum ama hic indirime denk gelmiyorum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki Anneler Günü'nde indirim yaparlar yine diye düşünüyorum :)

      Sil