7 Nis 2015

LOREAL TRİPLE ACTİVE EYES CREAM

 Bugün size kullandığım göz çevresi kremimi anlatmak istedim. Malum 20'li yaşlara gelince kırışıklık oluşumunu beklememeli yaş ve cilt tipine uygun krem kullanımına başlanmalı.
Loreal'in ürünlerini sevdiğimi daha önce de dile getirmiştim. Bu kremi de yaklaşık  4 aydır kullanıyorum.
Krem'in vaadleri;
                             Nemlendirir,
                             Pürüzsüzleştirir,
                             Düzenli kullanımda ince kırışıklıkların oluşumunu engeller.

Bu vaadlere karşı şüphelerim var. Nemlendirme konusun da iyi olduğunu söyleyemeyeceğim. Ve eğer nemlendirmeyi iyi yapmazsa ince kırışıklık vaadini nasıl yerine getirir bilemiyorum. İndirim zamanındaki fiyatıyla ve Loreal markasına olan güvenimle almıştım yanıldığımı düşünüyorum.



Bir de göz çevresi kremini sürerken yapılan bir kaç hatadan bahsetmek isterim.

1) Öncelikle dikkatimi çeken genelde kremin sadece kaz ayakları oluşan yerlere sürülüyor olması. Oysa göz üstü ve altı da çabuk kırışan yerlerdir ve kremi buralara da uygulamamız gerekir.(göz kapağına değil kaş altına)

2) Göz çevresi vücudumuzun en hassas yeridir ve buraya sadece bu amaçla geliştirilmiş ürün kullanmalı, yüz kremi ve benzeri diğer ürünleri bu bölgeye uygulamamalıyız.

3) Kremi mercimek tanesi büyüklüğüyle aralıklı sürerek tampon hareketlerle cilde yedirmeliyiz. Yüz bölgesine sürer gibi sıvazlayarak değil.

4) Bu genel anlamda yüz kremleriyle alakalı ama bu tür kremler kırışıklık oluşunca değil, bunlar oluşmadan önleme ve gecikme amaçlı kullanılmaya başlanmalıdır.


Kullandığınız göz kreminizden memnun kalsanız bile ara tıpkı şampuanlarımıza yaptığımız gibi farklı markalar kullanmalıyız. Uzmanların tavsiyesi bu yöndedir çünkü cildin aynı kreme alışıp artık vaadlerini yerine getirmeye başlamamasını istemezler. Siz de kremlerinizi özellikle nemlendirici olanları bir kaç kullanımda bir 1 seferlik değiştirirseniz cildinizin alışmasını önlersiniz.


NOT 25.12.2015: Yaş 27 olunca Göz çevresi ince kırışıklıklar insanın gözüne daha çok batmaya başlıyor. Bu yüzden bu kremi bıraktım kullanmayı. Organik başka bir krem kullanıyorum onu da ilerleyen zamanlarda bloğumda görebilirsiniz.

Sevgiyle kalın...

3 yorum:

  1. Bende bu kremi kullanıyordum....şimdi rival de loopunkini kullanıyorum:)

    YanıtlaSil
  2. Cokcok cok severek kullandigim bi kremdi bitince dedigin gibi degistirdim verdigi nemi ben cok cok sevmistim su an dogal bi marka nonique kullaniyorum ama o da bitince sanirim skin blossom markasina gecicem sana da oneririm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kutu bitince değiştireceğim bakayım eğer benim cildime uygunsa denemek isterim teşekkür ederim. Kestirmeden öneri buldum :))

      Sil