7 Nis 2015

MAKYAJ FIRÇASI FELÇ BIRAKTI

Hepimiz yeri geldiğinde arkadaşımızın makyaj ürünlerini kullanıyoruz. Ben de yapıyorum bunu. Sadece kuaförde eğer makyaj yaptırmam gerekirse kendi ürünlerimi kullandırıyorum. Arkadaşımızın dahi olsa ürünlerini kullanmamamız gerektiğini aslında hepimiz biliyoruz. İşte bunu bir daha aklımıza yazalım diye okuduğum bir haberi size de anlatmak istedim.

27 yaşındaki Jo Gilchrist yüzündeki bir sivilceyi kapatmak için arkadaşının fırçasını kullanınca bulaşan bir bakteri yüzünden felç kalmış. Aslında çoğu kişinin burnunda, cildinde bulunan bu bakteri Jo'nun omurgasını hedef almış ve kuvvetli antibiyotiklerle bile iyileşme göstermemiş. (okumak isteyenler)

Sonuç olarak kişisel hijyen eşyalarının yine kişiye özel kalması gerekliliğini bu haberi sizlerle paylaşarak bir kere daha hatırlatmak istedim.

Hepinize sağlıklı günler...

2 yorum:

  1. Bunu okuduğumda inanılmaz korktum ben bazen yeri geliyo kullanıyorum dediğin gibi annemle bile kullanıyorum yani anneme okuduğumda haberi ikimizde kullanmıyoruz bundan sonra diye söylendik.herkesin dikkat etmesi gerektiğini düşünüyorum

    YanıtlaSil
  2. off okudum bu haberi yaa, sinirlerim bozuldu, abi inanamıyorum iş ne nokyata gelmiş yahu, dikkat etmek lazım, lazım da ben de yapıyorum aynı şeyi bazen yaa:( uff!

    YanıtlaSil