16 Nis 2015

MAKYAJ TEMİZLEME ÜRÜNLERİ

Hemen hemen hepimiz yüzümüze, gözümüze bir şeyler sürüyoruz. Hele ki çalışıyor ya da okula, dershaneye gidiyorsak en azından bir kalem dahi olsa çekiyoruz. İşin bu yanı tamamda bir de akşam bunları çıkarmak var. Ben de çalıştığım için hergün makyaj yapıyorum. Ruja çok düşkünlüğüm yoktur fakat gözlerimi ortaya çıkartacak tarzda makyaj yapmayı seviyorum.

Gelelim bunları akşam çıkarmak için kullandığım 3 ürün incelememe. Özellikle hepsini iyice inceledim, test ettim sonrasında emin bilgilerimi sizlere anlatıyorum :)

Garnier ve Diadermine göz makyaj temizleyicileri

1)İlk kullandığım ürün olan Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu olandan başlamak istiyorum.


Bu ürün hem göz hem de yüz makyajını temizlemek için tasarlanmış. Bana kalırsa yüzeysel bir temizlik yapıyor. Özellikle göz makyajını çıkarmada tavsiyem bu ürünün kullanılmaması. Çünkü sildikten sonra cildi çok kuru bırakıyor ve uzmanlar göz temizliğinde kuru değil, hassas bir bölge olduğu için yağlı ürünlerin kullanılması gerektiğini söylüyorlar.

2) İkinci ürünümüz Diadermine'nin Çift Fazlı Kirpik Koruyuculu Göz  Makyaj Temizleyicisi


Bu ürünü  gerçekten çok severek kullandım. Çift fazlı yapısından dolayı sildikten sonra hafif yağlı bir his bırakıyor ama ben bu hissi seviyorum, göz çevremin kuru olmadığından emin oluyorum. Makyajı çok rahat çıkartıyor. Bu ürünü kullandığımdan beri kirpiklerimde hiç dökülme olmadığını rahatlıkla söyleyebilirim. Bana göre tek kusuru önceki yazımda anlattığım Loreal telescopic mascara'nın dayanıklılığını yenememesi. Bir tek bu rimeli çıkarmada sıkıntım oldu çünkü.

3) En son ürünümüz ise yine Garnier fakat Express Çift Etkili Göz Makyaj Temizleyicisi


Bu ürünü Kadınlar Günü indirminde Migros'un bazı ürünlere yaptığı fazladan indirimde denk gelip aldım. Fiyatı 3,95'di. Tabi bu fiyatı görünce 2 adet almış bulundum :)
2 tane aldığıma o kadar sevindim ki çünkü gerçekten çok güzel bir temizlik sağlıyor. Açıkcası alırken Garnier'in bu kadar iyi olacağını düşünmemiştim. Loreal'in o çıkmayan Telescopic Mascara'sını bile çok rahat çıkarmaya başladı. Şu anda ki tek sıkıntım bir iki kere kirpiğimin pamukta kaldığını gördüm. Kesin yargıya düşmek istemiyorum hemen üründen diye. O yüzden kullandıkça daha detaylı izleyeceğim.

Sizin kullandığınız ürünler nelerdir?




5 yorum:

  1. merhabalar blogunu keşif etkinliğinde keşfettim ve hemen takibe aldım .

    bende beklerim ...
    http://soslubadem.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  2. Göz makyajı benim de olmazsa olmazımdır :) Meşhur temizleme suyunu ben de kullanıyorum :) Takibe aldım blogunu ben de beklerim :)

    http://dilekce54.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. En üstteki hep kullandığım ürün ama dediğin gibi kurutuyor. Ben olduğunca sonrası nemlendirici kullanıyorum.

    YanıtlaSil
  4. Ben de kullanıyorum Garnier'in çift etkilisini ve çok memnunum

    YanıtlaSil
  5. Garnier makyaj temizleme suyundam bir ben memnunun sanırım ben bunu kullandıktan sonra yüzümü yıkayıp kremledigim icin belkide kuruttugunu hissetmiyorumdur.alttaki garnier indirime girerse alıp deneyecegim o fiyata cok iyi bulmussun :)

    YanıtlaSil