3 Nis 2015

MİMLENDİM!

Bu aralar pek moda bu mimleme işi :) Çisem arkadaşımızda benim en sevdiğim romantik filmi öğrenmek için beni mimlemiş. Ben de hem buradan cevap yazayım hem de belki film tavsiyesi isteyen olur diye bir kaç öneri yazmak istedim :) İlk film romantik ama diğerleri farklı türde.

1)Barfi!: Hint sinemasının en güzel örneklerinden olan bu film bize aşkın dili yoktur lafını çok güzel anlatıyor.




2)The Giver/Seçilmiş: Film siyah beyaz ve ütopik bir dünyada geçiyor. İnsanlık hafızalarından geçmişe dair anıları siliyor ve suç, acı, savaş hatırlamadan yaşıyorlar. Ama günün birinde tüm bunlar ortaya çıkıyor.



3) Adalet Peşinde:En sevdiğim oyunculardan Gerard Butler oynuyor. Sevdiklerinin ölümü sebebiyle intikam planlarını anlatan bir film.



4)Legion/Kıyamet Melekleri: Evet kıyametin yaklaşmasıyla ilgili filmler olabilir ama bu filmin konusunda bir ayrıntı var ki bence diğer filmlerden ayrılıyor. Filmde baş meleklerden Mikail ile Cebrail'in birbirlerine karşı savaşması da yer alıyor.



5)Avatar: Çoğu kişi izlemiştir ama ben çok sevdiğimden bu filmi de eklemek istedim. Asıl sinemada 3 boyutlu izlemek var. İnsan salondan çıkınca bu gri dünyada bir müddet, nasıl yaşayacağım diye düşünüyor.




Tavsiyem filmleri alt yazılı izlemeniz. Ne kadar kaliteli seslendirilse de bence orijinal seslerin yerini tutmuyor. Sizlerin de varsa tavsiye filmleri duymak isterim, zira film hastasıyımdır.



7 yorum:

  1. Barfi'yi ben de çok severim. Son yazımda bahsetmiştim hatta bakarsın. Aralarından bir tek izlemediğim The Giver. Biraz daha açıklasana onu. Güzel midir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben beğenmiştim the Giver'ı. İnsanlık hafızalarından silinen kötü olayları Anı toplayıcı olarak seçilen bir çocuk yavaş yavaş öğreniyor ve bu sayede duyguları ve gerçek dünyayı arayışını anlatıyor. Bence izle çok açıklama yapıp beklentileri düşürmek istemiyorum :)

      Sil
  2. Giver dışında hepsini severek izlemiştim, kesinlikle altyazılı izlemek daha gerçeklik veriyor bana, orjinalliğini bozmamış gibi hissediyorum ve filmleri daha da çok seveceğime inanıyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ederim cevapladığın içinnn :) kıyamet meleklerini izlicem en kısa sürede izlememişim onu :)

    YanıtlaSil
  4. Avatar'ı izlemiştim, çok güzel bir film. Diğer filmleri de merak ettim şimdi :)

    YanıtlaSil