14 Nis 2015

NIVEA AQUA SENSATION SU BAZLI KREM

Eminim benim gibi hassas ve karma cilde sahip, her kremi kullanamayan arkadaşlar vardır. Ben de her kremi kullanamıyorum. Cildim yağlı gibi parlıyor ve sivilceler oluşuyor.
Bu derdime Nivea'nın Aqua Sensation Kremi'yle son vermiş bulunmaktayım.



 Çok hafif bir yapısı var. Su bazlı. Ben de sivilce yapmayan ender nemlendiricilerden. Kokusu salatalık gibi biraz yoğun, sürdükten sonra da kokusunu alıyorsunuz. Ben bu durumdan hoşnutum ama sevmeyenler olabilir. Ciltte parlama yapmıyor ve çok kolay emiliyor. Cildi ağırlaştırmıyor.


 Cam şişede. Keşke  kremler bu tür kavanozlarda olmasa daha hijyenik olur ama neredeyse bütün markalar bu şekilde. Eğer karma ya da yağlı cilt tipiniz varsa mutlaka öneririm ama kuru bir cilde sahipseniz nemlendirmesi yetersiz gelecektir. Fiyat konusunda da gayet uygun. Özellikle indirim günlerine denk getirirseniz fiyatının sizi üzmeyeceğine garanti verebilirim :)


20'li yaşların başları için çok uygun bir krem olabilir fakat tabii ki yaş ilerledikçe cildin ihtiyaçları da arttığından yeterli bir krem olacağını düşünmüyorum. Ben 27 yaşımdayım bu yüzden artık nivea kremini cildim için yetersiz görüyorum ve Topicremin hassas ciltler için olan nemlendiricisini kullanıyorum. Merak edenler buradan etkilerini okuyabilirler.

13 yorum:

  1. Ben de bir zamanlar kullanıp memnun kalmıştım sonra değişik markalar denemek için bırakmıştım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu krem tarzında hafif, su bazlı bir önerin varsa duymak isterim zira benimde artık değiştirmem gerek :)

      Sil
    2. Essence parlama karşıtı gözenek arındırıcı serum yazın nemlendirme için yeterli gelecektir :) Yada Olay'in su bazlı nemlendiricisi de güzel bundan daha hafif :)

      Sil
  2. bende kullanmıştım ama kokusunu sevmedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kokusu maalesef biraz ağır. Benim hoşuma gitse de herkes sevemiyor.

      Sil
  3. bende kullanıyorum harika !!

    YanıtlaSil
  4. bende kullanıyorum bu ürünüüüü :) salatalık kokusu süper :)

    YanıtlaSil
  5. Kac yasindakiler kullanabilir benim cildim ortalama yagi cok fazla sivilce sorunum var bir kere denedim bir kullanmada sivilce cikti napabilirim yasla alkadarmjdir ben 14 yasindayim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim muhtemelen sivilcelerin yaş kaynaklı ama yağlı ürün kullanirsan aryarlar. Su bazli krem kullanmaya özen göster. Bu çok hafif bir krem ama alacagin yere yaşını söylersen belki de daha uygun bir gösterir

      Sil
  6. şuanda bende kullanıyorum bu kremi ve uzun arayıştan sonra bulduğum en iyi krem (:

    YanıtlaSil
  7. Karma-yağlı cildimi yağlandırmadan nemlendiren ve yumuşacık yapan harika bir krem :)

    YanıtlaSil
  8. Ürün sizin de yüzünüzde soyulma yaptı mı yani derim soyulmuyor aslında ama sanki kirleri alıyor beni rahatsız etmedi ama merak ediyorum acaba normal mi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım merhaba, ben de hiç öyle bir şey olmadı. Gözümde pek canlandıramadım. Hafif bir nemlendirici krem. Artık yeterli gelmedi cildime, değiştirdim tabiki. Kullandığım dönemde de öyle bir şey yaşamadım.

      Sil