19 Nis 2015

YAKIN - UZAK

Bir kaç yıl önce internette dolaşırken sitenin birinde gözbebeğinin yakın çekimlerine rastladım, kaç dakika baktım fotoğrafa bilemiyorum. Sonrası ise tam bir olay. Çünkü kendi gözbebeğimi görmek istedim öyle yakından. İyi bir fotoğraf makinem olmadığı için, aynaya yapışmak mı dersin, pencere önünde bakmak mı dersin her şeyi denedim. Göz bebeğinin gelen ışıkla boşluğun büyüyüp küçüldüğünü gördüm. O da ayrı bir olay. O kadar hızlı oluyor ki. Neyse konuya dönersek aşağıdaki fotoğraflar kadar ayrıntılı göremedim tabiki ama yinede ışıkta, aynada bunlara benzer olduğunu anladım. İnsanı biraz ürkütüyorlar sanki. Derin  düşüncelere dalıyorum bakınca. Ortadaki karanlık insanı içine çekiyor sanki. Yoksa ben mi çok anlam yükledim bilemedim şimdi.

Bakalım siz de de aynı etkiyi yaratacaklar mı merak ediyorum. Kendi gözünüzü böyle yakından görmek isterseniz mail atın da, arada toplanıp, değerlendirme yapıp,  derin düşüncelere dalalım..









8 yorum:

  1. Çok değişik bir his gözün içine içine bu kadar yakından bakmak.. İrkildim biraz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok irkildim. Çok garip bir his bu kadar yakından görmek :)

      Sil
  2. Woow cok guzeller 2. Gorsel mavi oldugu icin mi bilmiyorum ama resmen hayran oldum.sondan 2.ve 3. De cok guzel biri benim gozumude boyle ceksin ya benim gozlerim nasıl birsey merak ettim simdi :)

    YanıtlaSil
  3. Gözler gerçekten çok ilginçtir. Bir insanın güzelliğinin en önemli parçası. Böyle resimler daha önceden görmüştüm. O zamanlar sürekli göz çiziyordum.

    YanıtlaSil
  4. Çok yakın olanı korkutucu

    YanıtlaSil
  5. Hemen ben de kendi gözümü incelemeliyim:)

    YanıtlaSil
  6. kendi gözümü inceledim ve ilk başta birşey göremedim ama çok dikkatli bakınca görülüyor :D bence harika bir şey bu :D

    YanıtlaSil