13 May 2015

RİTUEL DE BEAUTE

2 hafta önce Rituel De Beaute tarafından kargo gelmişti. İçerisinde 3 ürün mevcuttu. Nefes Açan Burun Bandı, Isı Bandı ve Diş Temizleme Mendili.

Sırasıyla hepsini kullanmadan burada ahkam kesmek istemedim. Gerçekten denedim, inceledim ve şimdi 3 ürünün ayrıntılarını sizlere anlatmak istiyorum.

İlk ürün Isıtıcı Bant olsun. Özel günler için hazırlanan bu ısıtıcı bant ağrılarınız başladığında ısı yayarak onları azalmaya ve gidermeye yardımcı olmak adına üretilmiş. Açık konuşmak gerekirse ben özel günlerimde ağrı çekmediğimden başka bir amaçla kullandım bu bandı. Geçen gün üzerim açık uyumuşum ve sabah kalktığımda karnım çok ağrıyordu. Sıcak tutmak adına bu bantları kullandım. Hem ağrım geçti, hem de gün içinde serin havada kendimi çok üşümekten kurtardım. Doğrudan teninize değil çamaşır üzerinize yapışkan tarafı sayesinde yapıştırıyorsunuz ve herhangi şekilde dışarıdan belli olmuyor, hareketlerinizi kısıtlamıyor. Üzerinde 8 saate kadar etkili yazıyor, sıcaklığı azalsa da 9-10 saate kadar kullandım ben. Çok sıcak sevmeyenler ilk kullanmaya başladıklarında yayılan ısıdan rahatsız olabilirler ama bandın amacı bu :) Ek bir bilgi vereyim Gratis'ler de artık satışa sunulmuş.

Rituel De Beaute Isıtıcı bant


İkinci ürün olarak ise Diş Temizleme Mendili'ni anlatmak istiyorum. Bu ürün fırçasız, macunsuz diş temizliği vadediyor. Günlük Diş fırçalama rutini dışında, yanınızda taşıyacağınız ve çalışma hayatınızda ve ya gezmeye gittiğiniz gün dışarıda yemek yedikten sonra dişleri temizlemek için iyi düşünülmüş bir ürün. Ben çantamda taşımaya başladım geldiği günden beri ve öğle yemeklerinden sonra dişlerimi temizliyorum. Mentollü bir tadı var bu yüzden ağızda ferahlık yaratıyor. Normalde su kullanılmıyor  ama dişimi temizledikten sonra lavaboda ağzımı çalkalıyorum yoksa içim pek rahat etmiyor :) Yine de günde 2 defa dişlerimizi fırçalamaya özen gösterelim :)




Gelelim Burun açıcı bantlara. Piyasaya ilk çıktıklarında  çoğu kişi gibi ben de pek sıcak bakmamıştım ürüne. Araştırdıkça kullanıcıların memnun olduğu bir ürün olduğunu anladım  ve deneme fırsatı bulduğum için mutluyum. Kendim gün içinde kullandım ve nefes alışımda artış hissetsem de burun sıkıntım olmadığımdan hemen nefesimi açtı demek yerine, uykuda sıkıntı çeken bir arkadaşıma denettirmek istedim. 3 Gündür kullanıyor ve rahat nefes aldığını, gece ağzının çok açılmadığından sabahları boğaz ağrısı çekmediğini söyledi. Ciddi sıkıntıları çekenler için yapılmış bir ürün değil fakat normal burun tıkanıklıkları (grip, nezle) için iyi düşünülmüş. Bant biraz sert olduğundan burunun tam ortasındaki kemiğe güzel bir şekilde yapıştırılmalı yoksa çıkıyor ve tek kullanımlık olduğundan bir daha kullanılmıyor. Bant iyice yapıştıktan sonra içindeki sert pet kendi şeklini almak istediğinden burun kanatlarını genişletiyor ve bu şekilde nefes almayı kolaylaştırıyor. Kullanan arkadaşlarım var, fiyatları yüzünden alternatif olarak burun açıcı damla kullananlar da var :) Seçim size kalmış. 



Rituel De Beaute firması ürünlerinde paraben kullanmıyor, hayvanlar üzerinde test etmiyor, Dermatolojik olarak cilde uyumlu olmasını sağlıyor ve üretimden bizlere ulaşana kadar doğayı incitmeyecek çözümler üretmeye çalışıyor. Diğer ürünlerine göz atmak ve daha ayrıntılı bilgi almak isterseniz  buraya tıklayınız


4 yorum:

  1. ben watsons'ın ısı bandını kullandım ve çok sevdim. bu tür ürünleri çantadan ayırmamak lazım:)

    YanıtlaSil
  2. Diş temizleme mendilinin temizlemesi bnmde hoşuma gitti keşke birde beyazlatma özelliği olsaymış :) iş yerinde kullanmak için ideal gerçkten soğan sarımsak kokusunu hafiflettiği için çalışan herkesin kullanması gerek diye düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İş yerinde öğle aralarında iyi oluyor gerçekten :)

      Sil