14 May 2015

EVET EVET MİMLENDİM

Evveett, Merhabalar... Yine bir mimlenme olayıyla karşı karşıyayım :)

Bu sefer sevgili Reyhane beni mimlemiş. Gelelim soru-cevaplara.

1) En son okuduğun kitap?

Jean Christophe Grange - Kaiken (En sevdiğim Yazar :) )

2) En son izlediğin film?

white god filmi. Tavsiye ederim.

3) Siyah mı, Beyaz mı?

Beyaz'ı renk olarak severim ama buna cevabım Siyah olsun. Karamsarlıktan değil ha sadece asil olduğunu düşündüğümden.

4) Tiyatro mu, Sinema mı?

İkisini de çok seviyorum ayırt edemem :) Ayrı güzellikleri var ve ayrı hisler oluşturuyorlar.

5) Mesaj mı, aramak mı?

Aramak çok güzel ama işten dolayı yeterince telefon görüşmesi yaptığımdan bazen mesajı tercih ediyorum.

6) Hep olmasını istediğin hayalin?

Komik gelebilir ama keskin nişancı falan olmak isterdim, arada hayalini kuruyorum. :))

7) Gelecekte kendin için ne düşlersin?

Huzur dolu ve kimseye muhtaç olmadan eşim ve çocuklarımla yaşamak istiyorum. Şu an evli değilim ama gelecek için böyle bir isteğim var.

8) Burası olmasa hangi ülkede yaşamak isterdin? Neden?

Yaşamak olarak İsviçre derim. Hemen hemen her açıdan yaşanılabilir bir ülke. Huzur ve refahın olduğu bir yerde eğlence de olur gerisi de :) Ama hep gidip görmek istediğim bir ülke var o da Brezilya. Bir gün gideceğim.

9) Bloğuma on üzerinden kaç verirsin? Devamlılığı açısından tavsiyen ne olur?

Epeydir bu işin içindesin benden daha iyi kriterleri bildiğine eminim o yüzden puan vermek bana düşmez ama bir şey söylemem gerekirse güncel ve özgün yazılar her zaman devamlılık ve kalite getirir.

 Bu güzel sorular için teşekkür ediyorum. Biraz düşüneyim ben kimlere paslasam acaba :))


9 yorum:

  1. mimleri okumayı çok seviyorum sizleri daha iyi tanıyorum böylelikle ve neden sizleri takip ettiğimi anlıyorum böylelikle :) çok güzel ve kaliteli bir bloğunuz var severek takip ediyorum her zaman yorum yazamıyorum çünkü evde yeni doğmuş bir bebeğim var ağlıyor sızlıyor ilgi onda bende boş kaldıkça postlarınıza bakmaya çalışıyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sevindim ve mutlu oldum yazılarımın okunup, beğenilmesine. Güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim :))

      Sil
  2. brezilya benimde arkadaşımla görmek istediğimiz yerler arasında inşallah bir gün gidebilirsin tatlımm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah gidebilirim. Ben de bi arkadaşımla gitmeyi düşünüyorum belki toplanıp gideriz :))

      Sil
  3. Dejavu yaşadım sanki bu mimi sen bana yaptırmıştın senin cevaplarını okumak ayrıca hoşuma gitti :) keskin nişancı olma hayaline şapka çıkarıyorum her kız bu hayali kuramaz :) keskin nişancı olsan ilk kimi öldürmek isterdin :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu soruyu duyunca özelden cevap vermek istedim. Cevap yerine ulaştı sanırım :))

      Sil
    2. Ulaştı ve güzel dualarda bulunduk :) bugünde kandil dualarımda onada yer vereyim bari :D tez zamanda inşallahhhh :))

      Sil
  4. Yazmaya teşvik eden aktiviteler her zaman favorim olmuştur, keyifli bir mim olmuş! Bize de bekleriz bu arada.Sevgilerle

    YanıtlaSil
  5. Jean Christophe Grange - Kaiken'e bayılmıştım ben de..

    YanıtlaSil