4 May 2015

FLORMAR NAIL POLISH REMOVER

Aslında ben çok sık oje kullanan biri değilim ama yine de çalışan biri olarak arada kullanıyorum. 
Çoğu markanın oje temizleyicisini kullanmışımdır. Hali hazırda evde de yarıdan azalmış 2 adet mevcut. Ama ben kendime yeni bir tane daha aldım ve bu sanırım diğer markalarla olan ilişkimi şimdilik bitirdi.



Flormar  Nail Polish Remover oje çıkarıcı. İçerisinde multivitamin ve orkide kompleksi bulunuyor. İçerisindeki bu orkide kompleksi ve gliserin tırnağı kurumaya karşı koruyor.Belirgin bir şekilde nemlendiriyor. Gerçekten  de ojeyi sildikten sonra tırnak üstünde oluşan kuruluk, beyazlık bu çıkarıcı sayesinde oluşmadı ve çok rahat bir şekilde ojelerimi temizledim.. Söylemeden geçmeyeceğim çok hoş bir kokusu var ve rengi de :)


Şişesi 125 ml ve ben 4 liraya aldım. Ağzı kendiliğinde açıktı zira bazı asetonları kendimiz delmek zoruna kalıyoruz.

Eller önemlidir ve onları gösteren tırnaklar da :)


2 yorum:

  1. Şu aralar asetonsuz oje çıakrıcı mendillere taktım. Onları kullanıyorum.

    YanıtlaSil
  2. Rengi çokngüzelmis cidden :) asetonum bitince bundan alıp deniyim bende

    YanıtlaSil