5 May 2015

INDIAN NIGHT JASMINE FRAGRANCE MIST

Anneler her şeyden önemlidir ya. Ben de annemi elimden geldiğince mutlu etmeye çalışırım. Onun için hafif bir koku ararken The Body Shop'tan bu güzel şişede yasemin esanslı kokuyu buldum. Kendisi çok sevdi ve ben de çok sevdiğimden arada kaçamak yapıp kullanıyorum :)



The Body Shop'un ''Dünya'nın Yeni Kokuları'' adlı parfüm serisinin içerisinde bulunuyor. Bu serinin içinde parfüm, vücut spreyi, parfüm yağı, vücut losyonu ve duş jeli var. Benim aldığım ise Vücut Spreyi. Bu bahar havalarına çok iyi uyum sağlayan bir koku. Kalıcılığı çok fazla değil. Eğer benim gibi yoğun kokular baş ağrısı yapıyorsa sizde de o zaman bu kokuyu gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz. Sandal Ağacı, Menekşe Yaprağı ve Portakal Çiçeğine eklenen, yaseminli baharatlı bir koku ama en çok çiçek kokuları geliyor bu güzel esansta.  Ben 37,5 TL'ye almıştım. Bunlarda indirim oluyor mu bilmiyorum. Umarım oluyordur :)

Hazır Anneler Günü'de gelip baş köşeye kurulmuşken bir seçenek olur en azından.


1 yorum:

  1. Önerilere ben de açığım :) bişi bulamazsam yine giyime yöneleceğim ben.kokuyu çok merak ettim body shop'a uğradığımda kokusuna bakcam :)

    YanıtlaSil