2 May 2015

MİMLENMİŞİM

Benim için her arkadaşım değerlidir. Ve değerli olan sevgili Madam oje beni depresyon konusuna mimlemiş.

Ben öyle sık depresyona giren ya da karamsar biri değilimdir ama madem konu bu yönde, ben de içsel bir sorguya yönelip cevap buldum :)

1)Depresyona ne sıklıkla girersin?

Yukarıda da belirttiğim gibi çok sık değil ama her ay yeniden hedeflendirilen bir işte çalışıyorum ve ay sonuna doğru eğer hedefimin altındaysam stresle karışık depresyon hallerim oluyor. Neyse ki çok şiddetli değil yoksa ne yapardım müşteriler bir yandan, Bölge Müdürleri bir yandan. Ay başı oldu mu gemilerim suya iniyor bir rahatlama çöküyor :)


2)Bu gibi zamanlarda ne dinlersin?

Benim müzik tarzım rock müziktir ve bu gibi zamanlarda da bu yönde devam ederim ama biraz hard rocka doğru kaydığım oluyor. Sert müzik ve elektronik gitarın sesi beni adeta dolduruyor ve sinirimi stresimi bu şekilde atıyorum. Tavsiye ederim yani. Üzücü müzikler daha çok depresyona girmeye neden olabilir :)

Bir kaç tavsiye




Bu şarkıyı Alacakaranlık serisini izleyenler hatırlar orada da vardı.




Ve bu benim popülerim :) Bin kere dinlesem bıkmam sanırım. 
Siz de dinleyin, seveceksiniz!


Satırlarıma son verirken tekrar Madam oje arkadaşıma teşekkür ediyorum ve ben de bu konu da sevgili Çisem arkadaşımı mimliyorum :)

4 yorum:

  1. :) teşekkür ederiim mimlenmek güzel.yarın mimi yayınlarımm:) ayrıca arctic monkeys benimde favoriiim ;)

    YanıtlaSil
  2. Şuna da bir göz atın. Çok anlamlı bir video.

    YanıtlaSil
  3. merhaba bloğunuzu esçisem sayesinde keşfettim sizi de beklerim :)

    YanıtlaSil