26 May 2015

PARLAKLIĞI GÖRDÜNÜZ MÜ?

Çoğu Blogger arkadaşım FikriMühim'den gelen Gliss Million Gloss setleriyle zaten tanışmıştı. Bana da gelen bu kitleri denemeden buradan bir şey paylaşmak istemedim. Hemen hemen 3 haftadır kullandığım bu şampuanlarla deneyimim oldukça güzel ve olumlu geçti.



Ben her gün saçını yıkayan, çalıştığı için ısısal işlem kullanarak şekillendiren, boya olduğundan mat ve sert saçlarını açmakta zorlanan biriyim. Ve oldukça uzun saçlarım var. Million Gloss serisi çıktığında sırf kokusunu çok sevdiğim için sıvı saç kremini almıştım. 2 seferdir memnun kaldığımdan dolayı alıp kullanıyorum. O yüzden şampuanları da gelince sevincim biraz daha fazlaydı.

Kullandığım bu sürede gerçekten şampuandan memnun kaldım. Saçlarımı yıkadıktan sonra hafif hissediyorum ve saç diplerimde yağlanma hissetmedim. Normalde kepek şampuanı kullanıyordum ama bu şampuan deneyimimde henüz kepeklenme yaşamadım. Fakat biraz kaşıntılar başladı gibi saç derimde.

Ben de bir de takıntı var ki kullandığım kozmetik ürünlerinin kokusuna çok dikkat ediyorum. Benim  gibi güzel kokulara takıntısı olan arkadaşların bir kez Gliss Million Gloss setlerinin kokusuna bakmasını öneririm. Bayılacaksınız :)


Yukarıda saçlarımın Gliss Million Gloss'un hem şampuan hem de sıvı saç kremi kullanılmış halinin resmini görüyorsunuz. Herhangi bir efekt kullanılmadı.Sadece dalga olduğundan dolayı ışığı biraz daha fazla yansıtıyor. Ben boyalı saçlarımdaki ışıltıdan oldukça memnunum kızlar ve tavsiye ediyorum :)

Kullananların deneyimlerini de merak ediyorum..

7 yorum:

  1. Maşallah canım saçların harika bayıldım, gür dolgun ve uzun daha ne olsun :) Bu şampuandan bende çok memnun kaldım evet..

    YanıtlaSil
  2. Instagramda yazmıstım maşallah maşallah.saçlarının güzelliğine diyecek yok :)

    YanıtlaSil
  3. Bende çok beğendim bence de süper bir şampuan . 😊 Güle güle kullan sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anlaşılan herkes memnun kalmış, ne güzel :)

      Sil
  4. gerçekten ışıl ışıl parlıyorsunuz.. #ItsUsGizCis inşllah maşallahına katılıyorm :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim (utanan surat) :)

      Sil