10 May 2015

SUPERDRUG BB KREM

Popüler olmaya başlayınca neredeyse her marka BB Krem çıkardı. Benim cildim çok problemli bir cilt değildir fakat hassastır. Öyle her şeyi kullanamam. Çekinirim. Temiz bakmam gerekir. En ufak hatamda sivilceler affetmez. Ağır kremler kullanmak yerine, bir de yeni yeni yayılmıştı ürün, ben de gittim Watsons'dan Superdrug BB Krem aldım. Aslında herkes bana Garnier'in ürününü övmüştü. Bu üründe hayvanlar üzerinde denenmediği yazıyordu biraz da bu yüzden almak istedim. Kutusunda 'sadece Watsons için ithal edilmiştir' diye bir ibare vardır o yüzden çoğu kişi sadece Watsons BB Kremi diye ürünü aramakta ve bilmekte.



Gelelim ürün ile ilgili deneyimime.

Ürünün 2 rengi mevcut light ve medyum. Ben light olanını aldım. Tamamen yüzümle uyuşmasa da sırıtmadı rengi.
Paraben içermiyor. Fakat güneş koruyuculuğu çok düşük 15 spf.
İçerisinde C vitamini barındırmakta.
Üzerinde doğal parlaklık verir diye yazıyor fakat ben de cildim yağlıymış gibi bir görüntü oluşturdu.
Kalıcılığı fazla değil özellikle sıcak günlerde akma yaptığını söyleyebilirim, ama pudrayla sabitleyenler varmış.
Ürünü kullanacağım zaman nemlendirici kullanmadan sadece bbyi sürdüm yine de tek tük sivilce oluşturdu yüzümde.
Kapatıcılığı konusunda iyi şeyler söylemeyeceğim çünkü pek renk eşitleyip kapatma görevi gördüğünü düşünmüyorum. Zaten BB kremler fondöten tarzı bir kapatıcılık vermez fakat insan renk eşitliğini yüzünde görmek istiyor.
Henüz tam olarak bitmemişken artık kullanmayı kestiğim için ürünü bugün itibariyle attım.



Ben memnun kalmadım ama kuru ciltli ve hafif bir ürün arayanların çok sıkıntı çekeceğini düşünmüyorum. Fakat güneş koruma faktörünü, seçeceğiniz ürünlerde, özellikle sıcak havalara geldiğimiz bu aylarda dikkat etmenizi öneririm.

Sevgiyle kalın dostlarım..


2 yorum:

  1. Güzel bir yazı olmuş,bb krem kullanmayı seviyorum ama benim cilt tipime göre değilmiş bu ürün.

    YanıtlaSil
  2. Soru işaretlerini silecek tarzda bir yazı olmuş teşekkürler, hiç şans vermeyi düşünmemiştim bu ürüne nedense, iyi oldu yer vermeniz..

    YanıtlaSil