2 Haz 2015

FİLM ÖNERİLERİ

Evde boş zamanlarımı genelde kitap okuyarak ve ya film izleyerek geçiyorum. Ama bu aralar film izlemeye pek vakit ayırır  oldum. Bunların içinden güzel olanları, daha doğrusu benim beğendiklerimi sizlerle paylaşmak istedim. Konusunu ayrıntılı anlatmayacağım siz izleyin ve görün istiyorum.

Tabi ki bu arada sizinde önerilerinizi bekliyorum, zira artık izleyecek güzel filmler bulma konusunda sıkıntı yaşamaya başladım.

1) The Good Lie/İyi Bir Yalan.

Birkaç gencin sudan katliamından kaçıp Amerika'ya gitmesi ve burada yaşadıklarını anlatıyor. Çok duygulandım bu filmde. O katliam günlerini de güzel anlatmışlar.





2) White God/Beyaz Tanrı

Küçük bir kızın melez köpeğini babasının sokağa bırakmasıyla onu arama çabalarının başlamasını ve köpeğin yaşadıklarını sonunda örgütlediği diğer köpeklerle nasıl bir intikam planı yaptığını anlatan hoş bir film. İzlerken sıkılanlar olabilir ama ben sıkılmadan sonuna kadar izledim ve etkileyici buldum.





3) Focus

Bir Will Smith filmi. Bazıları bu filmdeki performansını pek beğenmese de bence her zamanki o güzel Will Smith filmlerinden. Dolandırıcılığın kariyerini yapmış bir adam ve yine işin içine karışan aşk. Hem eğlenceli hem romantik bir film.





4) Predestination

Dikkat bu filmi izlerken beyniniz yanabilir! Bence böyle bir ibare kullanmalılar. Film biraz İnception tarzında diyebilirim.  Zaman içinde yolculuk yaparak oluşan suçları önceden önlemeye çalışan bir zaman ajanını anlatan film. İlk açtığınızda başka bir film izliyorum diye düşünebilirsiniz ama kapatmadan devam edin. Muhteşem filmler arasında.





5) Silver Linings Playbook / Umut Işığım

Bu da çok güzel bir romantik film. Zaten Jennifer Lawrence filmlerini beğenirim. Bunalımda bir adam ve çıkarları için ona yardımcı olmaya çalışan güzel bir kız. Sonunu tahmin etseniz de izleyin derim :)




Yeni filmler izledikçe sizinle paylaşacağım, aynı cömertliği bekliyorum :)




Diğer film önerileri için sayfa 1 veya sayfa 2 yi tıklayabilirsiniz.

4 yorum:

  1. teşekkürler çok yardımcı oldunuz.

    YanıtlaSil
  2. Güzel öneriler bir çoğunu izlemedim :) Kötü komşular,öteki kadın bunları da izle derim ;)

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. Kesinlikle izleyin derim. İnsanın duygularına hitap ediyor.

      Sil