4 Haz 2015

GEÇ KALINMIŞ ALIŞVERİŞ

Merhaba Baylar, Bayanlar. Ama en çok bayanlar zira bu yazı onlara yönelik :)

Bugün Blogger Çisem arkadaşımla buluştuk. Hasret giderirken H&M indirimine de göz gezdirmeyi unutmadık :) Ne yazık ki geç kalmışız. Aşk olsun kızlar bize pek bir şey bırakmamışsınız.

İndirimden sadece Blush Stick allık ile Tırnak ve Katikül giderici set aldım. Daha doğrusu ben alacağımı sanıyordum Çisem'cim bana hediye etti buradan da teşekkür ederim kendisine :)

Allık bence çok güzel duracak zira elime sürdüğümde bile yumuşak kremsi yapısı ve renk yoğunluğu beni mest etti.




 Tırnak setini de kullandıkça faydasını göreceğim için onun yorumunu ileri ki zamanlara bırakıyorum.



Aslında ben fırça ve bordo farlarından almayı çok istedim ama kalmamıştı maalesef. Umarım bir daha ki sefere. Ve umarım benden daha şanslıları vardır aranızda.


7 yorum:

  1. Allık çok ışıltılı.. Tam yazlık :) güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullan tatlım.güzel bir alışveriş olmuş :)

    YanıtlaSil
  3. Buluşma mı? Kıskandım :( :) İyi günlerde kullan hepsi çok hoş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Bir gün inşallah ayarlarız hepimiz buluşuruz :)

      Sil
  4. Ben resim çekilmedik diye bahsetmedim bak utandırdın şimdi beni :) güle güle kullan kuzum :) keşke daha çok şey alabilseydik ama kalmamıştı ki alalım nasıl moralim bozuldu gördün :( dediğin gibi bir dahaki sefere ;) zaman ayırdığın için teşekkür ederim öpüyorum ;)

    YanıtlaSil