27 Haz 2015

HASSAS CİLTLERE MÜKEMMEL NEMLENDİRİCİ

Merhaba Kızlar..

Benim gibi karma ve hassas cilde sahip olanlar parmak kaldırsın. Görebiliyorum hiç de az değil.

Bana göre karma cildin bakımı daha zor. Normalde Nivea'nın Aqua Sensation Kremini kullanıyordum. Etkilerini şuradan okuyabilirsiniz. En hafif kremlerden biriydi fakat bunu bile biraz fazla sürsem sivilcelerim çıkıyordu.

Neyse ki sonunda cildime uygun bir krem buldum. Topicrem Soothing Fluid. Yüksek hassasiyete sahip karmadan yağlıya eğilimli ciltler için yüksek toleranslı bir bakım kremi. Kızarıklık ve yangı hissini yatıştırdığı yazıyor kutusunda. İçerisinde Gliserin de mevcut bu sayede nemlendiriyor ve diğer özlerle birlikte cildi yatıştırıp benim gibi parlaklığı sevmeyenlere müjde ki, parlaklığı da giderip cildi koruyor. İçerisinde Parfüm, Paraben ve Renklendirici yok bu yüzden gönül rahatlığıyla kullanıyorum.

Topicrem Fluide Apaisant

Bir çok ürün beğenmişimdir, önermişimdir fakat gerçekten bu krem için diyeceklerim az gelir. Cildimde hiç yağlı his bırakmıyor ve hiç makyaj yapmadığım gün duru bir cilde sahibim. Özellikle kendilerine mail atıp çok beğendiğimi söyledim ve yetkili eczaneleri sordum ki oralardan alayım.

Makyaj Temizleme suyu da var fakat bu aralar hiç makyaj yapmadım bu yüzden deneyimlemedim ama bir ürünü kullanmadan yorumları okuma gibi bir huyum vardır, okuduğum yorumlarda herkesin memnun olduğunu ve çok iyi bir temizlik sağladığını gördüm.



NOT 15.09.2015: Topicrem solüsyonunu bir süredir kullandım. Cildimi yatıştırmak ve günlük temizlik için kullanıyorum. İlk zamanlar makyaj temizlemede kullandım fakat göz makyajını o kadar iyi çıkarmadığını söylemek isterim. Kokusuz, su kullanıyormuşsunuz hissi veriyor. Dediğim gibi makyaj çıkarmak için değil de, makyajı çıkardıktan sonra cildi yatıştırmak için kullanmak daha anlamlı oluyor ve de toniğin asıl faydasını o zaman görüyoruz.


Sevgiyle Kalın...


4 yorum:

  1. Harika bir ürünmüş, daha kullanmadan çok sevdim. Acaba fiyat ve detaylı bilgiyi nasıl öğrenebilirim :) ellerinize sağlık güzel yazı için.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Bende henüz kullanmadım yazın kullanmam sorun olur mu diye düşünüyorum.sen beğendiysen bende kesin beğenirim sevdiğimiz ürünler benziyor birbirine ve cilt tipimiz aynı.sen anlattıkça daha çok merak ettim kalemine sağlık kuzum :) ayrıca sanırım Türk kadınlarının yarıdan fazlası karma cilde sahip :)

    YanıtlaSil
  3. a great, great blog post, I would like to follow each other? I already follow you, I hope

    Abarajando

    YanıtlaSil
  4. Bende bu ürünü severek kullaniyorum blogunu da takipdeyim bende beklerim canım :)

    YanıtlaSil