26 Haz 2015

İNSTAGRAM ÇEKİLİŞİ

Merhaba Kızlar..

Çisem ve benim İnstagram üzerinden başlattığımız 15 parçalık çekilişimize bekliyoruz hepinizi.


Katılım şartları:

İnstagramda iki bloğu da takip edip, yorum kısmına 3 arkadaşınızı etiketleyerek çekilişe katılmış oluyorsunuz. Ayrıca Repost edenler +2 hak, blogları takip edenler +3 hak kazanıyor.

Unutmayın 15 Temmuz son gün :)




Edit: Kazanan belli oldu; tugbacelik05 isimli arkadaşımız 2 gun icinde iletişim bilgilerini bizim paylaşmali. Aksi takdirde katilanlar arasinda tekrar bir çekiliş yapılacak :) (17.07.2015)




7 yorum:

  1. Repost ettim iki bloguda takibe aldim

    YanıtlaSil
  2. bloğunuzu takibe aldım :) ama instagram hesabınızı bulamadım ? yardımcı olur musunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Instagram ismim biraltibirsifir. Aratirsan mutlaka bulursun :) bol şans

      Sil
  3. takipteyimmm cekilis icinnnnn

    YanıtlaSil
  4. gfc umut sukran
    instgram bugdaykepegi katıldım

    YanıtlaSil