26 Haz 2015

MEDİWELL İLE GELEN MUTLULUK

Merhaba Kızlar,,

2 gün önce Mediwell'den harika bir kargo aldım.



Dudaklarım için balm ararken, dudak bakım kremlerim geldi ve yanında ateş düşürücü bant ile migren için jeller de göndermişler. Allah bu ikisini kullandırtmasın :) Ben migren jellerini ablama verdim onun migreni olduğu için umarım iyi gelecek.




Şu dudak bakım kremlerinin şirinliğine bakar mısınız. Harika kokuyorlar fakat merak etmeyin gün boyu kalıcılığı devam ederken gün içinde kokusunu duymuyorsunuz. Sürekli tatlı sakız çiğner gibi bir kokuyla dolaşmak istemem zaten ben. 4 farklı çeşidi var. Tutti Frutti yi annem kaptı :)

Diğer dudak koruyucuları ve ya vazelinin dudakta oluşturduğu katman hissini bu kremler vermiyor bu yüzden daha rahat ettim. Ben gün içinde çok az su içerim, çünkü sevmiyorum pek su içmeyi bu yüzden sık sık vazelin kullanırım, dudaklarımdaki çatlakları önlemek için. Artık yardımcım bu kremler.

Belki el değmeden sürebileceğimiz bir tasarımı olsaydı daha iyi olabilirdi diye düşünüyorum. Çantamdan eksik etmeyeceğim bir ürün daha benimle artık :)

Mediwell'in diğer yardımcı ürünlerini incelemek isterseniz buraya tıklayın.

Peki sizin dudak bakımı için kullandığınız neler var? Önerilerinizi eksik etmeyin..


1 yorum:

  1. Güle güle kullan canım çok şeker görünüyorlar :)

    YanıtlaSil