16 Haz 2015

SİYAH NOKTA İÇİN BANT ÖNERİSİ

Hemen hemen herkes burun üzeri ve kenarlardaki siyah noktalardan ve gözenek genişliğinden şikayetçi. Ben de onlar arasındayım.

Maalesef gün içinde makyaj, havanın kirli olması, cildin yağlılığı, gözenek genişliği derken bunların sonucunda yüzümüzde kötü görüntü oluşuyor.

Tonikler denedim ama siyah noktalar için çok iyi sonuç alamadım. Sıkmayla da giderilecek gibi değiller. Sonradan bantları denemeye karar verdim ve sonunda çok iyi olduğuna kanaat getirdiğim ve bittikçe aldığım siyah nokta bantlarım oldu. Watsonstan aldığım Beauty Formulas marka bantlar. O kadar güzel temizlik sağlıyor ki burun üzerindeki ufak tüyleri dahi çıkarıyor. Kutu içerisinde 6 adet mevcut. Ve ne yazık ki indirimlerde bile fiyatı pek düşmüyor.



Bant kullanan arkadaşlarım genelde bir işe yaramadıklarını söylediklerinde ben bu markayı öneriyorum ve kullananların hepsi memnun.

Ama bazen bandı yapıştırırken kuru yüze uygulayan ve ya yıkanmış ama kurulanmış cilte yapıştırmaya çalışanları duydum. Bu şekilde bant yapışmaz  ve siz bunların bir işe yaramadığını düşünürsünüz. Ben banyodan sonra yüzümü hiç kurulamadan bantı yapıştırıyorum. Yani yüzüm hala ıslakken bu şekilde çok iyi cilde yapışıyor ve 10-15 dk. beklettikten sonra sertleşen bantı çıkarıyorum. Sonuç ortada.


Her ne kadar bu resmi paylaşmak istemesem de size ne kadar temizlediğini göstermek istedim.

4 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Watsonsta satılıyor canım. Yanlış hatirlamiyorsam 9liraydi

      Sil
    2. watsons yok burada :( İnşallah açılır :)

      Sil
  2. Çok iyi temizlemiş cidden ben yanlış kullanıyorum sanırım banyodan sonra deniyeceğim :)

    YanıtlaSil