8 Haz 2015

VASELİNE ÖZETİ

Saf  Vazelini evinden eksik etmeyenlerdenim. Fazla su içmediğim için vücudum kuru, bu yüzden yatmadan özellikle dudaklarıma sürüyorum ve sabah uyandığımda yenilenmiş, bir o kadar da pürüzsüz dudaklara kavuşuyorum. Arada da ellerime uyguluyorum yine yatmadan. Ve yaz aylarında açık ayakkabılarda, sandaletler de özellikle topuklarımızın güzel görünmesi için yatmadan vazelin sürüp bir çorapla yatmak muhteşem iyi geliyor ayaklara.

Vazelini kullandığım marka 'Vaseline' markası. Jel olanı bir yana ayrıyetten çantamda taşımak için kremi ve vücut spreyi de bulunmakta. Kremi küçük olması ve ciltte hemen emilmesi nedeniyle çantamda severek taşıdığım bir ürün.
vaseline nemlendirici krem

Sprey olanı ise çıkalı pek uzun zaman olmadı. 3 rengi mevcut, aloeveralı yeşil, kakaolu kahverengi ve temel bakım olan alttaki sarı renkli olan. Keskin kakao kokusunu cilt ürünlerinde sevmediğimden deneyeceğimi düşünmüyorum fakat aloeveralısını bu bitince deneyeceğim. Kapağı çevir-aç tarzında. Cilde 10 cm uzaklıktan püskürtülüyor bu yüzden bazen etrafa da biraz sıçrayabiliyor. Ama vadettiği gibi hemen emiliyor, parlak bir cilde kavuşuluyor ve ciltte yağlı his bırakmıyor. Özellikle duş sonrası kremlenme işi bu sayede biraz daha rahat oluyor. Fiyat konusunda biraz pahalı bence ama indirim zamanlarında alınabilir. Bir de şişesi biraz uzun olduğu için yanımızda taşımakta sıkıntı çeksek de tatile giderken bence yanımızda bulunması gereken ürünler arasında. 

vaseline intensive care


Yine de ne olursa olsun saf vazelini yatmadan istediğimiz bölgeye sürüp yatmak, bence bütün kremlerden daha işlevsel ve istenilen sonuca odaklı bir yapılanma oluyor.

3 yorum:

  1. Elimde egzema çıkınca doktor önerisiyle başladım artık eksik etmiyorum çok da severek kullanıyorum Vazelin'i.

    YanıtlaSil
  2. Ben henüz sprey olanını denemedim ama digerini geçen kıştan beri severek kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
  3. vazelini çok severek kullanıyorum gerçekten bloğunuzu da takibe aldım cok hoş bende bekliyorum :)

    YanıtlaSil