24 Tem 2015

HAKKIMDA BİLMEDİĞİNİZ 11 ŞEY

Bu aralar bloglarda sıkça rastlanana 'Hakkımda bilmediğiniz 11 şey' tagına ben de sevgili blogger arkadaşım elissa sufi tarafından davet edildim.Teşekkür ediyorum..

Cevaplamam biraz uzun sürdü kusura bakma tatlım zira yeni taşındığımız için internetimiz yoktu ama bugün itibariyle bağlattım :)

Bu tag için açıklamayı Elissa'cım güzelce yazmış altta okuyabilirsiniz.

Geçelim sorulara..

1)En sevmediğin özelliğin/özelliklerin neler?

Her şeyi en ince detayına kadar düşünme huyumdan nefret ediyorum. Hayatta hiç bir şeyi akışına bırakamadım.


2)Takıntıların var mı? Varsa neler?

Evet var. Kalemler, kaşıklar yani herşeyin yönü aynı olmalı, o kaşıklar bir o tarafa bir bu tarafa bakamaz!


3)Yaptığın en çılgınca şey?

Geçen gün karanlık bir sokakta, kocaman bir köpeğin yanından tek başıma geçtim. Çılgınlık benim göbek adım!


4)Sürekli anlatamadığın ama hep anlatmak istediğin bir başarın var mı?

Başarılarım illaki var ama bunlar konuşulan şeyler :)


5)Moralin bozukken kendini şenlendirmek için yaptığın bir şey var mı?

Sert müzik dinlerim. Bu moralimi bozan şeyi düşünmememi ve enerjimi oturduğum yerde boşaltmamı sağlıyor.


6)'Bugün gelse dünyayı yakar, onunla kaçar giderim' dediğin bir ünlü var mı?(Türk/Yabancı farketmez)

Kim olursa olsun aileyi arkada bırakıp gitmeye değmez.


7)Sana şans getirdiğini düşündüğün bir şey var mı?(Obje, hareket, kişi vesaire her şey olabilir)

Albert Einstein'in çok güzel bir sözü var: Mutlu bir hayat yaşamak istiyorsanız hayatınızı bir amaca bağlayın, kişilere ve ya eşyalara değil.


8)Hayalindeki meslek ve nedeni?

Hihi biraz garip gelecek ama ben hep keskin nişancı olmak isterdim :) detay detay diye kafayı yiyeceğime bir işe yarayım :)


9)Evde tek başına kaldığında yaptığın ama kimseye söylemediğin şey ne?

Her zaman olmasa da bazen markete gidip aburcubur poşeti yapıyorum ve film açıp bunları yiyorum. Biri gelirse saklarım, asla söylemem :)


10)En sevdiğin filmler?

Hmmm hemen insanın aklına gelmiyor ama

-Karayip Korsanları serisi
-Yüzüklerin Efendisi serisi
-Uyuyana Kadar
-P.K


11)Kendine hangi sorunun sorulmasını isterdin ve cevabın ne olurdu?

Fedakar biri misin diye bir soru duymak isterdim.

Çoğu kişiden fazla olduğuma eminim...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder