1 Ağu 2015

IMAX MUHTEŞEMLİĞİ

Yakın zamanda en çok merak ettiğim konulardan biri olan IMAX sinema deneyimini yaşamak üzere Ankamall'ün yolunu tuttum. ''Antman'' filmine bilet aldım ve o muhteşem salona giriş yaptım.

Düşünün bina büyüklüğünde bir perde. Görüntü o kadar net ve güzel ki. 3D gözlüğü taktığımdan itibaren etraftaki her şeyi unuttum, tek ben varmış gibi oldu ve görseller elimi uzatsam tutacakmışım kadar yakın ve canlı görünüyordu. Bir ara salonun kalabalığını unutup elimi uzatsam mı acaba diye düşünmüşlüğüm var :)

Tabi görüntü kadar ses kalitesi de harika. Salonda filmin seslerinden başka hiç bir şey duymadım :)

Ben IMAX de filmi izledikten sonra daha da normal 3D sinemaya gitmem.

Ama bir de tavsiye vermek istiyorum. IMAX filme gidecekseniz Türkçe Dublaj olmasına dikkat edin. Ben filmleri kendi seslerinde izlemeyi sevdiğimden alt yazılıya bilet aldım ama bina büyüklüğünde perde diyorum, altta yazıyı okuyunca üstte görüntü kaçıyor :)

Bu arada gittiğim 'Antman' filmi de çok hoşuma gitti söylemeden edemeyeceğim. Tavsiye edeceğim bir film oldu benim için.

Sevgiler...


1 yorum:

  1. umarım Antman'e gitme şansımız olur ama imax de filim izlemek mükemmel yaşamıştım =) öbür postu sil canım anladın sen :))

    YanıtlaSil