26 Ağu 2015

ZİGAVUS BİTKİ ÖZLÜ SAÇ BAKIM KREMİ

Saçlar Önemli!
Hem fikir miyiz?
Bence Evet.

Bakım yapmak insanı mutlu etse de saçlarımın bakımı ve onların sağlıklı, parlak görünmesi beni daha kendime güvenli kılıyor.

Saçlarım uzun ve boyalı olduğundan her ürün bana göre değil maalesef. En büyük dertlerimden biri de yıkadıktan sonra saçlarımı açmak.

Zigavus'un 12 bitki özü barındıran saç kremini çok merakla denemeye başladım.



Özellikle de bir kullanımdan sonra yorum yapmak istemediğimden bir süre denemeye devam  ettim.



 Kokusu, yapısı ve verdiği parlaklık güzel olsa da; saçlarımda iyice bekletmeme rağmen benim uzun ve boyalı saçlarımı açmada biraz güçsüz kaldı. Ben de saçlarımın kırılmasından korkup kuzenime kullanması için verdim. Onun boyalı olmayan saçlarına biçilmiş kaftan oldu çok severek kullanıyor :)

Bana olmasa da sevdiğim birine iyi gelmesi beni de mutlu etti. Bu tür ürünler herkeste aynı etkiyi yapmadığından bir başkasının denemesine fırsat vermek bence daha mantıklı. Hem ürün ziyan olmuyor hem başkası mutlu oluyor :)


1 yorum:

  1. Benim saçım da uzun ve boyalı. Bazı saç kremleri yetersiz kalıyor gerçekten de...

    YanıtlaSil