8 Ağu 2015

NATURAL HERBS SARIMSAK ŞAMPUANI

Hangi kız saçlarıyla ilgilenmez, bakım yapmaz, daha güzel, daha parlak görünsün diye kişisel bakım marketlerinde o reyondan bu reyona koşmaz ki.

Ben de onlardanım. Belki de bir tık fazlası. Saçlarım parlak ve sağlıklı göründükçe kendimi daha güzel hissediyorum. Güvenim artıyor.

Bu durumuma uygun olarak ''Natural Herbs'' firması denemem için sarımsak ve keratin özlü bu şampuanı bana yolladılar.

Natural Herbs

İçerisinde Paraben, Boyar Maddeler ve Phenoxyethanol İçermiyor. Bu özellikleriyle birlikte iyice ilgimi çekti ve Uzmanların da önerdiği gibi şampuanın yapısı yarı saydam olduğu için (uzmanlar saydam şampuanları öneriyor) kullanmaya başladım. Sarımsak her şeye iyi geldiği gibi saç için yapılan maskelerde de büyük rol oynuyor.

Kullanmaya başladığım ilk zamanlar güçlü yanını göremesem de herhangi bir olumsuzluk görmediğim için devam ettim. Fakat birkaç kullanımdan sonra saçlarımda çabuk yağlanma ve de özellikle arka kısımdaki saç diplerimde yoğun bir kaşıntı hissedince yollarımızı çabuk ayırmak zorunda kaldık.

Merak edenler için şampuan sarımsaklı olsa da kokusunu çok almıyorsunuz ve hafif kokuyu da mentollü gibi keskin bir kokuyla bastırmışlar. İnsanı rahatsız eden bir koku olmadığını söyleyebilirim. Ve de firma alıcılarla çok ilgili ve kullanım sonrası için de görüşlere büyük önem veriyor.

Tabi ki bu tür ürünler kişiden kişiye değiştiğinden bu şampuanı kullanmak isteyenlere tek referans olsun istemem :)

Sevgiyle Kalın...



4 yorum:

  1. eleştirel yazın için teşşekürler :)

    YanıtlaSil
  2. Bu tür ürünlere pek de prim vermemek lazım bence..

    YanıtlaSil
  3. Bende de durum aynı bir kaç kullanımda süperdi aradığım şampuanı buldum dedim ama 5. Kullanımdan sonra saçlarım sertleşti döküldü bıraktım kullanmayı bana iyi gelmedi

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar herkese

    Bu şampuanı ve kremini yaklaşık 5 aydır kullanıyorum dökülmeme çok iyi geldiğini söyleyebilrim��

    YanıtlaSil