4 Eki 2015

FİLM ÖNERİLERİ 2 (BİLİMKURGU)

Bugün yine sizlere film önerilerinde bulunmak istedim. Fakat bu seferki seçtiğim filmler Bilim Kurgu türünde. Zira ben Bilim kurgu ve Fantastik filmlere bayılırım. Özellikle film izlemeyi severler için; bazen tıkanıyor film seçme konusunda onlara yardımcı olacağını düşündüğüm ve benim izleyip çok beğendim filmleri anlatmak istiyorum. Lafı daha fazla uzatmadan filmlere geçelim..

1) Peekay / P.K.


Bu güzel filmde Aamir khan oynuyor. Başka bir dünyadan gelen P.K 'in  gerçek Tanrı'yı aramasıyla felsefik düşüncelere ve maceralara çıkmasını ve bu dünyada sıcak, masum sevgiyi nasıl bulduğunu anlatıyor. Film hakkında çok güzel yorumlar olsa da, çok çirkin yorumlarda mevcut. Özellikle Gerçek Tanrı arayışında dinlere saygı duymadığı yönünde söylemler var. Fakat söylemek isterim ki film de Tanrı'ya ve ya dinlere hakaret yok. Din tüccarlarını eleştiriyor. Ön yargıyla değil, eleştirel bir gözle izlenmeli bence. Ben filmi çok sevdim ve izlenmesi gerektiğini düşünüyorum. Kendisi Bollywood'un en yüksek kazançlı filmidir.

2) Yeryüzündeki Son Aşk


Bu Bilim Kurgu-Drama Romantik tarzındaki filmimizde Eva Green ve Ewan McGregor oynuyor. Baştan uyarayım bayağı açık bir kaç sahnesi mevcut. Filmde insanların duyularını bir bir yok eden bir virüs ele alınmış. Film insanın doğuştan gelen duyularının nasıl farkında olmadığını ve değişen duruma karşı insanoğlunun nasıl adapte olabileceğini bize gösteriyor. Benim hoşlanmadığım kısım ise finali. Bence daha güzel bir final bizi tatmin edebilirdi. Bakalım siz ne düşüneceksiniz??

3) Prometheus


Film; hayatın başlangıcını arayan bir ekibin evrenin karanlık yerlerine yolculuğunu ve burada yaşadığı maceraları anlatırken, ilerledikçe dünyayı koruma çabalarına dönüyor. İMDB puanı 7.5 olan bu film, benim gözümde biraz daha düşük bir puanı hak ediyor. Filmin 2. bölümü de olmalı çünkü final kısmı bir yere bağlanmadı.


BONUS

4) Kurt Çoçuklar Ame ve Yuki


Biliyorum Bilim kurgu dedim fakat bu filmi anlatmadan geçmek istemedim. Animasyon severler için bence çok güzel bir film. 19 yaşındaki Hana aşık olduğu çocuğun bir kurt adam ve türünün son örneği olduğunu öğrenmesine rağmen ondan vazgeçmez ve evlenirler. 2 Çocukları olur Yuki ve  Ame. Çocuklarda  babaları gibi yarı insan, yarı kurttur. Hana'nın çocukları için verdiği çabaları, sevgisini ve diğer insanlardan kurt yönlerini saklama mücadelesini konu alan film gözlerinizi yaşla doldurabilir benden söylemesi..


Diğer film önerileri için sayfa 1 ve sayfa 2 yi tıklayabilirsiniz.


İyi seyirler diliyorum..

4 yorum:

  1. Nice photos!
    Great blog, would you like to follow each other on GFC? Kiss🍄🍁🍂🌂☔

    YanıtlaSil
  2. Peekay'ı ben de şiddetle tavsiye ediyorum. Konusu ve oyuncular muhteşem. Eğer aksiyon seviyorsanız ben de John Wick'ı tavsiye ederim :) Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. P.K izlemiş olduğum filmler arasında en iyiler arasındadır. Eğlendirirken düşündüren bir film.

    YanıtlaSil