14 Eki 2015

JANZE CELLULİTE CREME

Selülit neydi? Selülit Portakal kabuğu görünümü yaratan ve insanın canını sıkan bir şeydi.

-di'li geçmiş zaman kullanıyorum ben artık bu problem için.

Eski zamanlarda insanların yaptıkları işler, gün içindeki hareketleri böyle bir oluşuma izin vermiyordu fakat günümüzde sağlıksız beslenme, oturarak çalışılması ve hareketsizlik maalesef kadınların, araştırmalara göre %80-%95 arasını etkiliyor.

Özellikle yaz aylarında tatile gidecekken büyük sorunumuz haline gelen selülit problemimi nasıl atlattığımı daha doğrusu en aza nasıl indirdiğimi sizinle de konuşmak isterim.

Her ne kadar kremlerin çözümüne çok inanılmasa da denemeye karar verdim ve Janze selülit kremi denemeye başladım.

Janze cellulite creme


Öncellikle kremden bahsedeyim.
*Kafeinsiz yeşil kahve extreli, aromatik yağ ve özlerinden oluşuyor. Bu yüzden keskin ama çok hoş bir kokusu var. Ferah kokuyor.
*Şişe 150 ml ve Dermatolojik olarak test edilmiş.
*Sürülen bölgenin sıcaklığını artırarak sıkı, pürüzsüz bir cildin oluşmasına yardımcı oluyor. Çok yanma hissedeceğinizi düşünmeyin.
*Kremden ufak bir parça alsanız bile cildinize gayet güzel yayabiliyorsunuz.
*Yapış yapış bir his bırakmıyor.
*Kullanılmak istenen bölgeye sabah-akşam dairesel hareketlerle emilene kadar masaj yaparak yediriliyor. Ben kan dolaşımını hızlandırmak adına fırça da kullandım bu şekilde daha etkili olduğuna inanıyorum.
*Ayrıca bol su içmeye özen göstermelisiniz ki toksinleri rahat atabilelim. Ben günde 1,5 litre içmeye özen gösterdim.
*Bir ayrıntı daha var ki, günlük kendisinin ihtiyacı olmasa da abimle tempolu yürüyüşler yaptık :)
*Sonuç ilk günkü haline göre gözle görünür düzgün bir cilt ve kendime olan güvenin artması. Şu anda olmasa da yazın tatil için diyorum :))


Krem vaatlerine tek başına aldanmak olmaz. Ek olarak yukarıda saydığım bol su içme, egzersiz
gibi tamamlayıcı şeyler yapılmazsa çok etki edeceğini düşünmüyorum. Fakat bunlarla birlikte kremi kullanmak etkilerini 2 katına çıkarır diye söylüyorum.

Sevgiyle kalın..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder