3 Eki 2015

REVOX ŞAMPUAN

Bir çok şampuan deneme fırsatı buluyorum. Maalesef çoğu da iyi gelmiyor saçlarıma.

Bu aralar  Revox Şampuan ı kullandım. Koku olarak pek hoşlanmasam da yapısı şeffaf. Fazla köpürdüğünü söyleyemem. Ama şampuanlarken bile saçlarımda yumuşaklık hissediyorum. Kuruttuktan sonra da yumuşaklık devam ediyor, saçlarım gür ve parlak duruyor.

Revox at kuyruğu şampuanı


Çabuk yağlanma veya kepek yapmadı.Saç dökülmesini engellediği yazıyor fakat benim başka bir durumdan dolayı saçlarım bu aralar çok döküldüğünden bu yönüyle ilgili bir şey söylemem adil olmaz. Her saç tipi için uygun olduğu yazıyor üzerinde ve alerji yapacak bileşimleri içerisinde barındırmıyor. Bu sebeple denemek isteyenler gönül rahatlığıyla kullanabilir. Şuan için memnunum fakat kulak arkasındaki saçlarımda hafif kaşınmalar meydana geldiğini söylemeliyim. Islak saç sevmediğimden sıcak makinayla kurutma yapıyorum, ondan mı yoksa şampuandan mı bir kaç denemeden sonra karara varacağım. Eğer şampuandansa kendisiyle yollarımızı ayıracağımızdan vadettiği hızlı saç uzatma olayını göremeyeceğim için üzüleceğim.  :((


NOT (06.10.2015): Saçlarımda kaşıntılar arttığından şampuanı bırakmak zorunda kaldım. Biraz geç oldu ama yine de iyi gelmediğini anladım. Saçlarım çabuk yağlanır, uzun ve boyalıdır. Şampuanı alacağınız zaman bunları da göz önünde bulundurmanızı isterim.


Sevgiyle Kalın...


5 yorum:

  1. Bende de kulak arkası kaşınma meydana geldiği için birçok şampuana veda ettim yazın her zamanki gibi ne kadar tarafsız ürün tanıttığını gösteriyor canım ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım bu güzel yorumun için

      Sil
  2. bana çok kötü gelmişti zaten bloğumda da anlatmıştım senin kısmen sevmiş olmana sevindim.. =)

    YanıtlaSil
  3. emeğine sağlık canım teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. Herkesin çok övmesine rağmen benimde pek beğenemediğim bir şampuandır.

    YanıtlaSil