28 Kas 2015

#biraltibirsifirescisemblogbulusmasi

Epeydir Çisem ile aklımızda olan fikri sonunda 22 Kasım Pazar Günü Kızılay Melbo Cafe'de gerçekleştirdik.

Bir etkinlik yapmak istiyorduk fakat nereden başlayacağımızı bir türlü bilemiyorduk. Sonunda cesaretimizi topladık ve kollarımızı sıvadık. Firmalarla mailleşmeler, telefonlar, gelip geri dönen koliler, ziyaretler derken hayal ettiğimize çok yakın bir etkinliği ortaya çıkardık.

Bu buluşmanın en güzel yanlarından biri de Ankara'da olupta tanımadığım blogger arkadaşlarımla bizzat yüz yüze tanışmamız diyebilirim.

Dikkat çok uzun bir yazı sizi bekliyor :)

O gün mekana ilk giden oldum ve sponsorlarımızın bizim için özel gönderdiği  hediyeleri ile mekan düzenlemesini ayarladım. Arkadaşlarım da gelmeye başlayınca bizim için de gün o gün başlamış oldu :)


Servis kağıtlarımız ve duruma en uygun yazıların bulunduğu konuşma balonlarımız Purple Events Ankara tarafından hazırlandı. Aşağıda örneklerini göreceksiniz :)



Her birimizin blog isim kartlarını hazırlayan @papermore a çok teşekkür ederim. Hepimiz bu muhteşem kartlara bayıldık çünkü. Sizce de öyle değiller mi :) Katılan her blogger'ın instagram sayfası incelenerek uygun kart tasarımları yapıldı.




Herkes tamamlanınca  yemek yiyerek sohbetle başladık kaynaşmaya. Bir iki kişi hariç kimseyi tanımıyordum ben de. Sohbet etmek çok iyi geldi :)



İçerisinde her mood'a uygun yazıların bulunduğu şans kurabiyelerimiz ForfunCookie İstanbul ekibi tarafından bizler için özel hazırlandı. 



veeee lezzetlimutfakonline bize harika minik atıştırmalıklar yapmıştı :)




Farmona ekibinden Ahsen ve Gizem Hanım o gün bizlerle birlikteydi ve hediye ürünlerinin doğru kullanımı ve cilt yapısı ile ilgili bilgileri bizimle paylaştılar. Özellikle toniklerini deneyeceğim için heyecanlıyım.



Naturelkapowder'ın o eşsiz kurutulmuş sebze ve meyve tozlarını duymayan azdır. Duymayan varsa da bunu okuduktan sonra bence mutlaka denemeliler. Portakal kabuğu tozu ile harika bir kurabiye yaptım ve bir kurabiye bu kadar lezzetli olur ancak.


HcHair care'in en çok sevilen ve önerilen ürünü saç bakım yağıyla tanışma fırsatını da bu etkinlikte yakaladım. Kullanmaya başladık. Yağı sürünce buram buram kekik koktuğunu söyleyebiliyorum. Ama yıkayınca kokusu kalmadı. Saçları yağlandırmadı. Uzun vade etkisi blogta yer alacak.



Benim öve  öve bitiremediğim bir ürün ise Topicrem'in göz temizleme suyu. Bu hassas temizleme suyu, gözlerimi sildikten sonra kullanım dışı bırakmayan tek ürün. Gerçekten diğerleriyle silince gözlerimi açamıyorum. Cilt kremini ise o kadar seviyorum ki ayrıntılarını daha önce ''Hassas ciltlere mükemmel nemlendirici'' başlıklı yazımda okuyabilirsiniz.



Bir çok kişiden duyup bir türlü deneme fırsatı bulamadığım Splat Diş Macununu sonunda deneyebileceğim için çok mutluyum. Diş etlerim biraz sıkıntılı olduğu için, diş macunumun beyazlatırken, hassas davranmasına da özen gösteriyorum.




Bu güzel koku keselerini PearlHomes İnci Hanım bizim için kendi elleriyle dikti. İçerisinde koku topları var. O kadar güzel kokuyor ki, sürekli dolabımı açmak istiyorum. Ne alaka demeyin dolabımın alt kısmına koydum mis gibi kokması için :)



Nimbus Sabun'da  etkinliğimizde bizi yalnız bırakmadı hepimizi bu güzel sabunlarla tanıştırdı. Ağır bir kokuları yok bu yüzden çok rahat kullanıyorum ben.



Organik ped ve hijyen ürünleri natracare markası da bizimleydi



Pekii Kertil Çam kolonyalarını bilmeyen var mı? 1962'den bu yana Tarihi Balıkesir Kolonyacısı. Aile işi yapıyorlar diyebiliriz. Kolonya değil adeta parfüm. Zeytinli kolonyayı koklayıp tekrar Ege'ye dönmek istemeyen var mıdır acaba?



Etkinliğimizin en özel konuklarından biri de Redist bakım ürünleriydi. Sıvı saç kremini kullandığım Redist'in farklı ürünleriyle tanışmak çok güzeldi. Saç spreyi harika tutuyor saçı. Yine her ürünün ayrıntılı yazıları blogta ilerleyen zamanlarda yer alacak.



Bu yaz popüler olan büyükler için boyama kitaplarının en güzellerinden İndigo Kitap'ta bizimleydi. Kendim için bazı sayfaları işaretledim ve boyamalarım bittiğinde küçük çerçeveler yapıp duvarıma asmayı düşünüyorum.

      


Çikolata sevmeyen annemin bile çikolata yemesine vesile olan bir çikolata: Lindt Çikolata. Neredeyse Dünya'nın en güzel çikolatası dediğime pişman ettirmeyen, ortasındaki yumuşacık dolgunun erimesiyle insanın kendinden geçmesine sebep olan bir isviçre çikolatası.




Perwoll markası da bizim yanımızdaydı ve denememiz için bu ufaklıkları yollamıştı.



Hayatımda ilk defa süt reçeli ve taze kekik reçeli yedim. ''Süt bu, nasıl reçeli olur'' demeyin. Ben de şaşırdım ama yapmışlar ve tadını da çok sevdim. Karamelize bir tadı var :) Bu değişik tatlarla Yörük Ali Restaurantları olmasaydı tanışamazdık. Teşekkürler..




Ekoz kozmetik'e de bu mis gibi dolap kokuları için teşekkürler..




Katılan arkadaşlarımı şu şekilde takdim edeyim :)

1) Canım Kendim :)






7 yorum:

  1. Kuzummm ellerine sağlık,yarında benim yazım blogta :)) ne yazılır bilemedim ama iyiki yaptık iyiki güzel insanlarla tanıştık daha güzel etkinliklerde yine görüşeceğiz di mi :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir etkinlikti emeklerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık canim yazını okudum bir çırpıda 😄 ben de haataligim biter bitmez yazacağım.

    YanıtlaSil
  4. Cabim elinize saglik tekrar. Cok eglendim. Davet icin tesekkurler 😘

    YanıtlaSil
  5. Emeğinize sağlık, harikaydı.. Hepinizi tanıdığım için çok mutluyum ☺️

    YanıtlaSil
  6. Ellerine sağlık canım, geldiğime, tanışabildiğime çok sevindim ^_^

    YanıtlaSil
  7. Amazing post dear! You have a wonderful blog:)

    www.bloglovin.com/blog/3880191

    YanıtlaSil