20 Kas 2015

TEMİZLİK MESELESİ


Konsantre ürünleri kullanmayı seviyorum fakat her markanın konsantre ürünü maalesef iyi olmuyor. Öyle ki konsantre diye alıp bir işe yaramayınca normal ürün gibi bol kullanmaya başladıklarım bile oldu.

Temizlik yapmayı seven biriyim açıkçası. Eve girdiğimde deterjan ve ya çamaşır suyu kokusu almak beni mutlu ediyor rahat ediyorum o evde. Psikolojik sanırım, temiz bir yer diye düşünüp sakinleşiyorum. Bu huyum hastalık derecesinde değil tabiki :)

Bu aralar evimin her köşesinde Sorti Kimya'nın ürünlerini görmeniz muhtemel.
Konsantre ürünlerin gerçekten 'konsantre' olabileceğini bu ürünlerle anladım. Üzerindeki kullanım miktarlarına uyulması yetiyor. Kapağı ölçekli olduğundan rahat bir kullanım sunuyor. Öyle ki bulaşık deterjanı döktüğüm suyu sırf denemek için ertesi güne beklettim ve aynı köpükle bıraktığım gibi duruyordu.



Çamaşır deterjanı, yumuşatıcısı, genel temizlik maddesi bütün kullanım alanlarını evimde denedim ve leke çıkarmasından, kokusundan ve derinlemesine temizliğinden gerçekten çok memnun kaldım. Ayrıca Bulaşık Makinası deterjanı yağlı kirleri çıkarmada bayağı etkili.
Bazı çamaşır deterjanlarıyla yıkama yapıp birkaç saat makine içinde bekleyen çamaşırlarım da değişik bir koku aldığım zamanlar oldu fakat sorti kimyanın ürünüyle yıkamam da böyle bir durumla karşılaşmadım.



Firma ürünlerine bayağı güveniyor ki 15 gün için de iade etme ve paranızı geri almanızın da garantisini veriyor. 80 çeşit temizlik ve hijyen ürünü üretiyorlarmiş.

Firmanın sitesinde  'Sorti Temsilcisi' olmakla ilgili bir açıklama da mevcut. İlgilenen olabilir diye not düşmek istedim :)

Sevgiyle kalın..


3 yorum:

  1. Sorti markasını daha önceden hiç kullanmadım. Ama senin yazindan sonra kullanmak istedim doğrusu. ;) Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. bulaşık makinesi ve çamaşır makinesi deterjanı favorim :)

    YanıtlaSil
  3. bulaşık makinesi deterjanı bizim evinde favorisi oldu :)

    YanıtlaSil